• Villemoa

I vått och torrt och väntan

passionsblomman skrev 2009-08-23 21:29:06 följande:
    Ja det var så jag tänkte, men sedan började jag fundera...det ska man aldrig, då blir allt bara konstigare och konstigare, tills man är fullständigt övertygad om att det i själva verket inte ens FINNS något Hawaii.
  • Villemoa
    Du är så stark Blommis som orkar gå igenom detta! Allas vår kloka Superwoman!!
    passionsblomman skrev 2009-08-23 21:43:23 följande:
    Ja, det tror jag också, bara det att det är ännu en sådan där situation där de ska rota i en och man inte vet vad man ska vänta sig. Det är ju inte armbågarna de kollar in precis, utan delar man är lite mer ängslig runt...
  • Villemoa

Idag har jag verkligen mått urk!! Har haft jätteont i magen för att jag är hård i magen och så illamåendet och tröttheten på det. Har knappt fått i mig nåt och lilla Moa har lekt jättesnällt för nog märker hon allt att det är nåt med mamma. Sen fick jag så dåligt samvete för att jag inte orkar göra något med henne nu så jag grät som ett barn i omgångar!!

Men snart kommer hennes pappa hem och kan gå med henne till lekparken så hon får göra av med lite energi.

Fy fasen för att må så här när man har en liten att ta hand om!!

• Villemoa

Bruttan; ett plus är ett plus *visslar samma melodi som de andra*

Ankan; trist med varslet!!

Hej, hej Ore! *vink, vink*

Kram till er alla förkylda!!

• Villemoa

Blommis; skönt att höra lite positiva nyheter!

Bruttan; hoppas verkligen det är en nidis och att plusset kvarstår!!

• Villemoa

Välkommen, välkommen! Gnäll på du bara

Pralinen Jessica skrev 2009-08-25 20:56:38 följande:

Känner mig lite depp... Det känns som om det är alldeles för många bollar i luften just nu.Bröllopet i december och festen i januari, skicka inbjudningskort, beställa tid hos frisör och fotograf på Lanzarote, beställa bröllopstårta, banta, försöka få barn och dessutom försöka gå ned i vikt... Hur ska jag orka med allt detta??? Förlåt att jag bara stövlar in här och gnäller, men det är bara för j*vla mkt nu!
  • Villemoa

Spännande med budgivning i morgon Blommis!

Såå söt vovve Ninnnis!

Ikväll har jag varit och tränat för första gången på typ 10 år och det var så skönt att gympa i vattnet!! Känner redan att jag börjar bli stel i kroppen men så får det va för jag kommer fortsätta vattengympa!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan