I vått och torrt och väntan
Man kan inte alltid skriva rätt, eller hur Ankan.
Ja 2000kr var presentkortet värt.
Nej nu måste jag nog jobba lite, har lunchspamat nog för stunden.
Ninnis ta det lugnt låter klokt då.
Hoppas att indianerna kommer nu. Skall de komma är det lika bra att de gör det.
Andbeyond välkommen tillbaka.
Jag gör ett försök att sammanfatta LITE av det som hänt medans du varit borta. Er som jag inte nämner är inte bortglömda, bara att det står still i huvudet på mig, vad har hänt...??
Här är det jag kommer på så här på rak arm.
Ninnis har blivit med en bedårande liten Jack Russel, som numera sysselsätter henne o maken. Numera blir det tidiga morgonpromenader kl 5.
Indianerna dummar sig som tusan, snart 2v sena o negativt gravtest.
Ankan, har fått nytt jobb. Av en snäll chef som inte tyckte det var några som helst problem att anställa en gravid.
Ingis, satte fart på tråden förra veckan då hon fick intensiva värkar och åkte till BB. Hon blev hemskickad igen och har varit hemma ett tag, idag blev det dock en ny tur. Verkar som att hon har rena fönster hemma.
Blommis har åkt första flyttlasset till nya huset och sonen har hälsat på i nya klassen. Annars sliter hon på för fullt med flytten.
Hvidis har sin lilla docka hemma som hon och maken myser med. Namnet är dock fortfaranande ett problem. Smeknamn är dock pruttfis.
Bruttan har plussat (men det hann hon med innan du åkte eller?) Sedan har kroppen skrämts en hel del, men nu verkar det vara ok.
Daa, har haft ett omtumlande indianbesök. Men idag fyller hon år.
Ohhhhhhhhh!!!!! Trådbebis nr 2 är här! Hurra!!! och grattis till familjen Ingis!!!!
Men precis vilket datum???? Blev det 090909???
Läste förresten i tidningen i morse om en bebis som föddes i Lund igår, alltså 090909 kl 9, i sal 9, 9 dagar efter BF.
Ok wild guess, vilket kommer bli den tjejens turnummer genom livet???
Andbeyond, var fina ni är. Och din bröllopsbeskrivning får mig rörd. *torkar en liten tår* Vilken fin dag ni verkar ha haft.
Ninnis, dumma dumma dumma rödskinn. eller är det kanske dags för ett nytt test snart??
Bruttan, vad jobbigt att må illa men inte få spy. HOppas det hjälpte med lite sömn.
Hur går det med Villemoa idag? Bättre?
Ger en rejäl dänga till Jennys rödskinn också som inte har vett att dyka upp.
Har alla GPS havererat denna månad???
Daa hade du en bra dag?
Precis lika glada ändå!!!
Jenny, har man tid och ork är det säkert roligt.
Vi har en gravidbok där det är avsatt lite plats för att skriva lite dagbok för varje vecka. Det är nog för min del att hinna med. maken får ligga på mig när han tycker det gått för lång tid utan att jag skrivit.
När jag skulle skicka grattis till Ingis fick jag se att hon skickat sms till mig med. Tur att Ninnis är flitigare vid mobilen så nyheten kommer fram.
Någon som vill se något sött? Gå in i mitt bildgalleri så får ni se familjens nya tillskott.
vi skall ha semester nästa vecka, tror vi får lägga några dar hemma hos mina föräldrar och gosa valp.