Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Ser en hund som sitter och ylar utanför toadörren.
    Ninnnis skrev 2009-09-07 08:46:48 följande:
    Ja, om inte vovven sitter och väntar otåligt utanför...
  • lanovia 08
    Ser en hund som sitter och ylar utanför toadörren.
    Ninnnis skrev 2009-09-07 08:46:48 följande:
    Ja, om inte vovven sitter och väntar otåligt utanför...
  • lanovia 08

Den kan jag skriva under på.
    Vår hund som annars är totalt portförbjuden i sängar hoppade en gång upp till oss. När det vi myste som mest kände jag helt plötligt något ludet mot benet, tittade ner och där satt vovsingen. Haha lite förvånade och fulla i skratt blev vi.

passionsblomman skrev 2009-09-07 08:48:03 följande:
    Hahaha!Hundar kan störa vid de mest intima tillfällen, eftersom de alltid tycker att de självklart också ska vara med...
  • lanovia 08

Bruttan, egoinlägg är tillåtna. När kommer älsklingen hem igen då?
    Härligt att ni fått offerten godkänd! Grattis!

Ankan, trevligt med inskrivning. Pratade du med BM om blödningen? Förstår att du blir nojjig efter det ni gått igenom, men skall ju inte vara någon fara med så lite blod. har du ont i magen?
    Hann du göra VUL sist gång? Varför känner du inte för det?
    Tycker absolut du skall "nöja" dig med att lyssna på hjärtljud om du inte vill gör VUL.

Ninnis segt att behöva avboka spolningen, tycker de får se till att trycka in dig när du väl kan sedan.
    Om det nu skall behövas, jag fortsätter att hoppas tills dess att indianerna gör intåg.

• lanovia 08

Nästan så man skulle vilja vara en fluga på väggen i ett sådant rum.
    Ninnnis skrev 2009-09-07 09:18:00 följande:
    Maken ringde precis, mission completed Vi fnissade lite åt det komiska i situationen att ett antal män med fyllda burkar sitter i ett väntrum och skruvar besvärat på sig Alla var ensamma utom en ung kille som hade flickvännen med...
  • lanovia 08

Hej tjejer!
    Nu äntligen hinner jag titta in här. Vi försov oss imorse så jag kom till jobbet 5 min innan ett möte började. Sedan har jag haft möten i 6h utan rast. Lunchen fångade jag på vägen mellan två möten. Nu är min hjärna helt slut.

Ninnis och Jenny, blir så arg på indianerna nu får de skärpa sig!

Jenny låter som en trevlig helt i götet.

• lanovia 08

Ohlalala BINGO!!! *slår händerna febrilt för öronen* hör inte ser inte!!!

Ankan80 skrev 2009-09-08 12:35:45 följande:
    Ja, det är bra Daa! Heja dig!!!!Läste precis en kompis förlossningsberättelse.Det gick bra till slut, men varade länge och lite komplikationer så hon blev klippt.Håhå jaja....tänk vad man skall behöva genomlida...
  • lanovia 08

Välkommen Em.
    Ninnis svarade så bra, så det känns onödigt att jag sätter mig och skriver samma svar igen. Bra att du går in med en lättsam inställning. Blir det problem som du behöver sätta dig in i så kan du ta det då...

• lanovia 08

Oj, kan man se att någon är inloggad... det har inte jag fattat innan. *smarthetslampan tänds*

Ninnnis skrev 2009-09-08 14:23:31 följande:
    Ankan, jag ser nog att din plopp är grön... Var är du?
  • lanovia 08

*dregglar*

Ankan80 skrev 2009-09-08 14:26:53 följande:
    funderar på att gå o köpa en glass
Svar på tråden I vått och torrt och väntan