Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Ojdå, vad har hänt här? Har alla fullt upp med att mysa i regnet? (eller dvs har ni samma skitväder som vi här?)

Nu skall jag gå och göra en varm kopp choklad och kura upp mig i soffan med en bok.

Har varit och simmat idag igen. Skönt men fick lite kramp imagen så jag var tvungen att vila ofta. Men men så länge jag tar det i kroppens takt...

• lanovia 08
    Ninnnis skrev 2009-09-03 15:42:35 följande:
    Okej då, kanske inte småaggressiv... Men definitivt väldigt hungrig och väldigt trött lanovia 08 skrev 2009-09-03 15:29:36 följande:
  • lanovia 08

Godmorgon alla!
    Här är en till som är tidigt på jobbet idag. Skall sluta redan vid 14 för att hämta föräldrarna vid flygplatsen.
    Trodde jag skulle behöva gå upp vid 5 imorse då jag lovat ta morgonpromenaden med hunden eftersom maken var ute och svirade igår kväll. Men han kom hem tidigare än beräknat och tyckte att han kunde ta promenaden så jag fick sova lite längre, skönt! *gäspar ändå*

Ninnis, idag är det fredag =dina pluttar kommer hem!

Insåg att det är riktigt manfall här nu. Ingis utan dator, Blommis fullt upp o förmodligen utan dator, Hvidis tittar in ibland men har självklart fullt upp med sin lilla dotter, andbeyond på bröllopsresa.... och nu glömmer jag säkert någon.... :-/

Daa, dumma eländiga indianer!!! Hoppas du får en bra dag ialla fall. *kramar*

Ninnis, något nytt på västfronten?

• lanovia 08

Oh Daa, vet inte vad jag skall säga. *kramar och torkar tårar*

• lanovia 08

Ja han är bäst!
    Skall bli skönt att de kommer hem, även om jag på ett vis önskade att de kunde få vara borta längre och slippa komma hem till det tråkiga. Hoppas bara de tar det bra.
    Just nu har jag problem med vilken bil jag skall hämta dem i , deras eller vår. Tar jag vår måste de packa om väskorna hemma hos oss, tar jag deras blir ju det första de ser hundens binge i bagaget. Men den kommer de ju o andra sidan få se 30 min senare annars.

Ankan, kul om livmodern börjar kännas.
    Hur skall ni fira bröllopsdagen i helgen?
    Vi tänkte gå ut o äta imorgon och gå på bio.

Jenny ha det så bra här i götet.

Ninnnis skrev 2009-09-04 07:37:51 följande:
    JA, Lanovia, idag är det FREDAG och familjen blir fulltalig igen! Vilken gullig make du har Skönt att dina föräldrar kommer hem igen. Hoppas det går bra med dem, trots de tråkiga omständigheterna.Nä, på västfronten (eller snarare syd ) intet nytt. Jag går här med mig trosskydd och väntar...
  • lanovia 08

Ingis!! hej!!!

Har du datorn tillbaka nu eller gästspelar du bara lite???

• lanovia 08

HÄrligt!!!
    Osar lite Blocket om det där?? (kanonsida enligt mig)

ingenjörsbruden skrev 2009-09-04 20:36:28 följande:
    Ser osså att ni har inte haft några knäppa inlägg här nu utan mig.....*tsssss* Vet ni....idag så blev vi med soffor!!! Två st svarta skinnsoffor som har tillsammans kostat runt 30 tusen....vi får köpa för 9'! Bara 1,5 år gamla! Soffor som vi har haft på jobbet så de är fina...dock ibehov av rengöring o insmörjning! Enda problemet är var vi ska förvara dem tills flytten.... Ska kolla upp Shurgard....den ena soffan har plats för 5 sittande personer o den andra för 3...MKT soffa blir det!
  • lanovia 08

Daa, vilken lättnad vad bra att det inte var MF.
    Som sagt min kropp har aldrig tidigare betett sig så konstigt som den gjorde under den tiden vi försökte bli gravida.
    *kramar både dig och maken med tanke på eran jobbiga dag* Ta hand om varandra ikväll.

Idag har vi ätit fisksoppa och vitlöksbröd, jag hann precis svälja sista tuggan innan jag somnade i soffan. Enligt maken har jag slagit rekordet nu vad gäller att somna tidigt. Han har vant sig med att jag somnar i från i soffan, men itne redan 19.30.
    Men nu smakar det alldeles för mkt vitlök i munnen. *stoppar in en näve med popcorn*

• lanovia 08

Ingis, tack för tipset angående vatten och kramp, kan vara så. Är ofta väldigt törstig när jag går o lägger mig men då vill jag ju inte hälla i mig massa, vill ju sova också...

Vad spännande med huset!! Är det stommen som blir klar nästa måndag då? Och sedan skall inredningen fixas, vem göra? ni själva eller någon annan?

• lanovia 08

´for på skolan.... var det någon som sa anpassad norrlänning???

Fjällbruttan skrev 2009-09-04 09:52:42 följande:
    for på skolan med sina packningar, är
Svar på tråden I vått och torrt och väntan