Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

*visslar så högt jag bara kan*

Ninnnis skrev 2009-09-02 16:25:39 följande:
    Jag är hungrig hela tiden! Har ätit en majskolv, ett wienerbröd, macka och ett par kolor. EFTER lunch, alltså...
  • lanovia 08

Bruttan vilka fina bilder!
    Jag vill bara hoppa in i bilden själv, vilket landskap.

• lanovia 08

Bruttan vad jobbigt för din syster. Vilken oro att inte veta hur tvilingarna mår och att behöva ligga stilla, det blir många veckor. Plus att inte få träffa sin dotter. Stackars syster!

Ingis har ju ingen dator hemma just nu så henne kommer vi nog tyvärr itne höra så mkt av den närmsta tiden.

*visslar mig ner till soffan och mackan*

• lanovia 08

Saknar också Ingis.

Blommis, grattis till sålt hus och nytt hus!!! Härligt jobbat!
    Hoppas det går bra för er idag.

Daa, vad skönt det lät att lägga sig så tidigt, kanske skulle testa det ikväll när jag är själv hemma till typ midnatt. Eller så skall jag testa något annat som är mysigt, sitta själv i soffan.

Ninnis hur är läget idag? *visslarvisslarvisslar*
    Jag har ont i magen, typ som mensvärk så jag tänkte jag tar mensvärken åt både dig och Daa(och om det är någon annan som befinner sig i den fasen), så behöver inte ni få några indianbesök.

Daa, vad jobbar du med?

• lanovia 08

Bruttan, ????!!!! Det finns verkligen folk för allt!

Kan jag få låna din stora handväska?? Jag måste snart ut och skälla här men jag vill inte, rädd för att såra.
    Men tanten som gillar att gå runt och STINKA parfym har rört sig i denna korridor och uppenbarligen varit inne och pratat med min rumskompis för det luktar väldigt hemskt här.
    Jag fixar det inte, näsan reagerar och huvudvärken kommer med en gång. Som tur är jobbar hon itne i denna korridor jämt, men det gör ju ingen skillnad jag måste ju kunna existera här även de dagar då hon är här.
    Det värsta är att det är 2 arbetskompisar som sa till henne innan semestern och då skärpte hon sig. Men NU??!!!
    Tydligen har hon bytt parfym säger de, jag känner ingen skillnad, stinker lika illa.

• lanovia 08

Daa, sådana där kommentarer om att man äter för mkt de biter hårt, även om de är vänligt menade. Skit i honom! Och ät, du känner dig själv bäst och vad jag har förstått behöver du inte oroa dig för någon vikt.

UL idag gav mig ytterligare en gång slutsatsen att jag inte äter för mkt. Vågen har inte ökat mer än vad som verkar vara normalt OCH bebisen var normalstor. *klappar mig om magen och rapar lite äpplepaj (som var svingod)*

• lanovia 08

Daa (igen), segt att kroppen lurat dig så denna månaden. Man blir extra ledsen och besviken när indianerna kommer då.
    Det hände mig några gånger innan pluset kom. Hela kroppen skrek GRAVID, men indianerna kom lik förbaskat.
    Eftersom det var första försöket efter MF så behöver kroppen kanske mer tid på sig att återhämta sig innan den är beredd att ta emot ett nytt liv. Är säker på att pluset kommer snart!
    Om inte annat kan jag gnugga mage i oktober (som förövrigt är snart!)

Haha appropå gnugga mage, träffade en kompis för några dagar sedan som klappade mig glatt om magen och tyckte det var supermysigt. Jag passade på att gnugga min mage lite extra mot henne och sa "passa dig, det smittar". Hehe hon såg lite förfärad ut.

• lanovia 08
    Gillar din metod bruttan!!!!

Min rumskompis har pratat med henne nu. Bla påpekat att jag är gravid och extra känslig, och det förstod hon ju. Så nu får vi se om det biter på henne. Känns hemskt att man skall behöva rätta en person på hennes sätt att vara (för det verkar ju vara hennes levnadsstil lite). Men jag måste ju kunna vara på jobbet + att det är fler som har ont av det.
    Fjällbruttan skrev 2009-09-03 11:02:54 följande:

Men herrejävlar! Om hon fått tillsägelse tidigare så får du väl saga åt henne -Jag förstår att din demens har slagit till fullständigt men nu är det så att vi tål inte din parfym , varken den gamla eller nya, så eftersom du är en uppenbar hälsorisk måste vi låsa in dig i ett förråd och kan bara släppa ut dig när stanken gått ur!Eller... du kanske ska säga åt henne lite snyggt att ursäkta, men jag tål inte starka dofter, kn du vara snäll att inte ha parfym på jobbet!Lyssnar hon inte så lås in henne  
  • lanovia 08

Jag har träffat dig och småaggressiv verkade du verkligen inte!

Ninnnis skrev 2009-09-03 15:23:45 följande:
    Fast det känns som en normal beskrivning av mig...
Svar på tråden I vått och torrt och väntan