I vått och torrt och väntan
Samvetet säger: logga ut.
Kram.
Samvetet säger: logga ut.
Kram.
Misslyckades just att logga ut. Min plutt lyser grön fast jag är utloggad. Så då loggar jag in på riktigt för att kunna logga ut även officiellt.
Klockrent.
Tack, lanovia. Ha det så bra du också. Inte många timmar kvar.
Kom igen! Gördetgördetgördet!
Åh, så mysigt att dansa med liten. *hjärtar den lilla liten*
Härligt, Hvidis.
Verkar väldigt lugnt här idag. Hoppas att ni alla är ute på skojigheter.
Om ett tag får vi middagsgäster, ett par kompisar som vi pratat länge om att bjuda hem utan att det har lyckats. Men idag så. Det ska bli riktigt kul.
(nej, Hvidis. Jag orkar inte göra lika många som du gjorde igår )
Hejhej.
Bruttan: no jär du som gullat!
Tänker du trycka ner surtanten under stenen igen? Du blev min idol sist du gjorde det.
Kramar Blommis en hel massa. Ojojoj, vilken stor omställning att flytta sådär. *kramar lite till*
Ankan: skoj med alla bebisar!
Lanovia: så mysig er helg låter.
*vinkar till alla*
Kraaaaam på Ninnis. *klappar om*
Blommis: Skönt att ni fick ett bra samtal.
Oj, nu är det dags att återgå till arbetet igen.
Hvidis: bra tryck hos prinsessan.
Lanovia: jo tack, min förkylning mår strålande. Börjar bli ganska less på den nu. I flera veckor har jag kunnat glädjas åt att jag börjat känna mig bättre bara för att nästa dag känna mig sämre igen. Idag blev det sämre och nu funderar jag allvarligt på att träna aerobics ikväll bara för att vara tjurig. Får se vart förkylningen är på väg. Vanligtvis blir man ju ganska risig för att senare bli helt frisk, men den här verkar inte kunna bestämma sig.
Det ska bli så spännande att se vad Spillevinken är för en!
Kad idte säga "edd". Tusad, försöker iged. Kad idte säga "edd".
Eeeeeennn! Har jag svårt att säga... *surar*
Insåg att det går alldeles utmärkt att använda "n"-tangenten, fastän bokstaven är svår att uttala just nu.
Funderar hur jag ska göra med aerobicsen. Skulle vilja gå ikväll, men det känns dumt att göra det när jag inte kan andas i ordning. Hittar ingen vettig sida på nätet som en gång för alla klargör om träning är skadligt eller inte vid förkylning.
Just nu säger kroppen att den är jättetrött, så kanske skulle jag lyssna på den och krångla på mig reflexvästen och gå en promenad istället.
Men jag känner mig så mjäkig då...