• Sonja68

I vått och torrt och väntan

Daa: torsdag f.m är vi där. Inboxa mig ditt nummer igen, så hör jag av mig om det är läge. Vi har rätt bråttom tillbaka, för jag måste jobba efter lunch. Besök från England.

• Sonja68

Villemoa: Så fruktansvärt ledsamt Många, hårda kramar till dig och din familj. Tänker på dig ♥

• Sonja68

Fru Bygg: STORT GRATTIS till Lillprinsessan
    Tjejer, de' e' grejer de'

Kramisar!

*vinkar till alla andra, hoppas ni mår bra*

• Sonja68
    Ninnnis skrev 2009-10-13 15:53:11 följande:
    Hej Sonja! Hur är läget?
    Hej!
    Stress, stress, stress....
    Massor på jobbet, fullt ös hemma med barndans, barnkör, vuxenkör, föräldramöte osv osv osv.
    Har haft en muskelinflammation i ryggen så det strålat aj aj ända upp i nacken och ut i armen.
    Nu är det bättre, men jag är tung i skallen konstant och sträv i halsen.
    MEN imorgon tänkte jag gå på YOGA för det tror jag är PRECIS vad jag behöver
    Åh så härligt det ska bli.
    Sedan ska jag boka massage nästa vecka tänkte jag.
    Hur är det själv?
    Deppig över fotbollen?
  • Sonja68

Hej tjejer!
    Jo, ekorrhjulet snurrar på. Jag tycker iofs det är kul med aktiviteter och barnens grejer ligger alla nära hemmet och är på 40-45 min så de tar inte _hela_ kvällen i anspråk. Men det är ändå tufft att hinna allt när man jobbar heltid.
    Om det är NÅGOT jag skulle vilja kunna unna mig så är det att jobba 75 el 80 %. Men tyvärr går inte det.
    Jag tror jag kommer skippa Yogan idag Indianerna (som ni kallar fenomenet) kom på besök, och de är så välkomna så, men jag blöder som en gris och brukar bli jättedålig de första tre dagarna, så jag tror jag struntar i yogan. Faktiskt. Vill vara hemma och snusa på töserna och kanske lite på gubben också. Dricka te och kolla TV. Vika lite tvätt och filosofera. Kan inte det också vara bra för själen
    Massagen ska jag absolut boka in nästa vecka!
    Ha en bra dag

• Sonja68

Hvidis: ESTER!! *klapp-klapp-klapp* ESTER!! *klapp-klapp-klapp*
    Röstar för Ester, HUR gulligt som helst på en liten muffins ♥

• Sonja68

Glida på sockorna *fnissar*
    Det gör jag lite titt som tätt. Vita tubsockar gärna
    I mysdressen. Min man skakar på huvudet.
    Mogen 41-åring he-he.

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-10-22 12:54:53 följande:
    Ea: nej verkligen inte allt på en gång! Fast jag vet ju OM allt samtidigt.I själva verket tycker jag att jag knappt gör något alls om man jämför med heltidsarbetande människor som rusar runt och är effektiva.Det är ju inte så att jag studsar upp kl 6 och kör järnet på dagarna precis....Men NÅGON sak som bär lite framåt varje dag är ju bra om jag får arslet ur vagnen och åstadkommer.Det är mycket med papper och fylla i och skicka mig hit och skicka mig dit när man flyttar, så det är en jädra massa post och "fyll i och posta saker" som dråsar in. Från skolan, vårdcentralen, elbolaget, kommunen, folkbokföringen, bla bla.Sådant tenderar att samlas i viktig-högar här, och ger dåligt samvete. Har ni sådana viktig-högar eller får ni iväg allt prydligt och ordentligt?
    Har en hög med räkningar, en hög med viktiga papper som ska åtgärdas, en hög med relativt viktiga papper som jag bör titta på nån gång framöver.
    De där högarna har en tendens att flyta ut över hela skriv/datorbordet och så hittar man dem när det redan är försent och ungarna har varit där och ritat en massa huvudfotingar och andra konstverk.
    Men just facket för räkningar brukar de inte röra och den hålls nog rätt separerad från de övriga pappren.
  • Sonja68

Städa, vad är det Det har jag strykit ur min vokabulär . Plockar gör jag jämt, men STÄDA... hrm. När jag inte står ut längre gör jag det.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan