I vått och torrt och väntan
Daa: torsdag f.m är vi där. Inboxa mig ditt nummer igen, så hör jag av mig om det är läge. Vi har rätt bråttom tillbaka, för jag måste jobba efter lunch. Besök från England.
Daa: torsdag f.m är vi där. Inboxa mig ditt nummer igen, så hör jag av mig om det är läge. Vi har rätt bråttom tillbaka, för jag måste jobba efter lunch. Besök från England.
Villemoa: Så fruktansvärt ledsamt Många, hårda kramar till dig och din familj. Tänker på dig ♥
Lanovia: 9829 (men utan mellanslag)
Fru Bygg: STORT GRATTIS till Lillprinsessan
Tjejer, de' e' grejer de'
Kramisar!
*vinkar till alla andra, hoppas ni mår bra*
Hej tjejer!
Jo, ekorrhjulet snurrar på. Jag tycker iofs det är kul med aktiviteter och barnens grejer ligger alla nära hemmet och är på 40-45 min så de tar inte _hela_ kvällen i anspråk. Men det är ändå tufft att hinna allt när man jobbar heltid.
Om det är NÅGOT jag skulle vilja kunna unna mig så är det att jobba 75 el 80 %. Men tyvärr går inte det.
Jag tror jag kommer skippa Yogan idag Indianerna (som ni kallar fenomenet) kom på besök, och de är så välkomna så, men jag blöder som en gris och brukar bli jättedålig de första tre dagarna, så jag tror jag struntar i yogan. Faktiskt. Vill vara hemma och snusa på töserna och kanske lite på gubben också. Dricka te och kolla TV. Vika lite tvätt och filosofera. Kan inte det också vara bra för själen
Massagen ska jag absolut boka in nästa vecka!
Ha en bra dag
Hvidis: ESTER!! *klapp-klapp-klapp* ESTER!! *klapp-klapp-klapp*
Röstar för Ester, HUR gulligt som helst på en liten muffins ♥
Glida på sockorna *fnissar*
Det gör jag lite titt som tätt. Vita tubsockar gärna
I mysdressen. Min man skakar på huvudet.
Mogen 41-åring he-he.
Städa, vad är det Det har jag strykit ur min vokabulär . Plockar gör jag jämt, men STÄDA... hrm. När jag inte står ut längre gör jag det.