I vått och torrt och väntan
Ska bara ta ett sista ryck med fakturorna på jobbet först. Men det är sååååå seeeeeegt idag!
Ska bara ta ett sista ryck med fakturorna på jobbet först. Men det är sååååå seeeeeegt idag!
Hej på er alla! *vinkar och skickar slängpussar*
Jag är låg så jag håller låg profil ett tag. Vill inte smitta er med neggovibbar
Hej Daa! En promenad och lufta tankarna med en god vän är precis vad jag behöver just nu *kollar mig omkring*
Nä, fanns ingen i närheten. Kan inte lämna prinsessorna heller,då deras far är på träning.
Så jag äter glass!
God morgon!
Min lilla Katja fick feber i natt, hela hennes lilla kropp skakade och sedan blev hon brännhet. Nu har hon 38,2 och är ganska pigg, men helt klart blir det inget dagis idag. Vi har varit och skjutsat storasyster Tanja till Fritte och nu ska vi äta gröt och kolla tecknat på TV. Myyyyys ♥ (hur var det man hjärtade?)
Blommis; jag håller med. VArför är folk så rädda för det som är svårt och gör ont här i livet? Man kan ju inte utplåna det hur som helst, bara skyffla det under mattan och sedan när det bubblar upp, förr eller senare, så är det bara ÄNNU ondare och ÄNNU svårare.
Jag är också en sån som ställer de "förbjudna" frågorna och svarar själv det som folk inte ville höra när de frågar "Hur är det?" Jag vet inte heller alltid vad jag ska säga när folk går genom något svårt, men jag frågar och jag lyssnar och jag kramar. Och det har jag upplevt att folk uppskattar.
Kramar till alla er underbara kvinnor. Tillåt er sakna det som ni förlorat eller längtat efter. Det har ni rätt till. Man måste få gråta tills gråten är slut. Sen kan man lyfta blicken igen och se framåt. Inte förr.
Blommis: Både mattor och blommor och du är fantastiska!!
lanovia 08 skrev 2009-10-27 08:40:57 följande:
Hon var pigg o alert igår på dagen, 38,2 i feber, men på natten blev det värre. Och så hostan. Nöff-nöff Orolig...