• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Lanovia, tummen upp för din mamma, men tummen ner för din svärmor... Vad blev det för mammakläder?

• Daa

Hej!

Ninnis: kul med härlig helg! Hur gick det att börja jobba tidigt idag? Känner du av mycket att ni har manfall?

Blommis: åh, det måste skära i mamma-hjärtat...
    Men så gulligt med lilla söta kissekatten *smälter*

Lanovia: skoj med mammakläder och bebiskläder! Förstår att du blir upprörd på svärmor dock. Hade hon väldigt lätta graviditeter eller har hon glömt?

Ingis: bedårande var ordet om Bellabus

på er!

• Ninnnis

Hej Daa! Hur är det idag?

Jo, jag märker att jag är ensam på vår avdelning idag... Tur att man har simultankapacitet

• Ninnnis

Det visar sig att maken & vovven kommer hem på torsdag istället för fredag Det är inte så ofta det ändras åt det hållet, så nu blev jag glad!

• Daa

Kul att de kommer tidigare, Ninnis!

Så du är ensam, rentav? Hur kan dina arbetskamrater göra så mot dig?

Det är rätt okej med mig idag. Tingen har ställt till det lite för mig (förvisso med god hjälp av mig...), så jag är lite småirriterad, men det kanske går att ordna.

• passionsblomman

Hej hej! *vinkar*

Jag har just för första gången BACKAT in bilen på vår infart, den är rätt tight och det är en stenpelare på var sida, så man vill ju helst träffa mittemellan så att säga.

Jag KUNDE! *skitstolt*

• Ninnnis

Heja dig, Blomman!

Daa, vi är bara tre på vår lilla avdelning, men jag är inte ensam i huset. Ibland kan det vara lite skönt att vara ensam också, faktiskt... Det blir ju så klart mer att göra, men det har jag inget emot så länge det är hanterbart. Hoppas tingen ordnar sig för dig!

• lanovia 08

Hörrni Malmötjejer och däromkring. nu får vi en ny chans att träffas. Närmare bestämt nästa helg
    Jag har fått veta vad min födelsedagspresent är, en helg i Malmö med mannen och Svenssson Svensson på lördag kväll. Han hade tänkt att hålla tyst hela vägen fram. Men så ville han berätta för mig för att jag skulle kunna planera träffa er om jag ville.
    Lördag och söndag fm var de tider som jag tydligen var obokad på enligt honom. Söndag är nog bäst. Men det beror sig ju lite på er om ni ens kan.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan