• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-11-02 16:24:34 följande:
    Usch vad det bär emot att resa sig och gå ut i den kalla bilen igen nu! Idag är det ju verkligen totalt SNORKALLT och hemskt ute!Typiskt en sådan dag då jag är glad att jag inte har någon kissnödig hund att ta hänsyn till utan kan kasta ut katterna lite som det passar...
    Brr ja sicket väder!

Motorvärmare är ju faktiskt en rätt skönt uppfinning....kanon om man kan ha den kopplad till en timer-knapp inne i huset....
  • ingenjörsbruden

Nä nu ska jag gå o röja lite i köket....det blir minivårrullar till middag idag....måste börja äta ur vår lilla frys....ska testa o göra smulpaj med infrysta körsbär ngn dag....blir paj varenda helg fram till flytten kanske!

• Ninnnis

... och jag är glad att jag inte behöver släppa in och ut svägerskans katter hela veckan som jag erbjöd mig att göra... Och inte har jag någon hund hemma som ska gå ut heller Ska dock masa mig iväg till ridningen, men det är ju inomhus som tur är.

• Ninnnis
    ingenjörsbruden skrev 2009-11-02 16:24:10 följande:
    hahahha nä det får han inte....det är ju "mina" grejor som e där! Han är hänsynslös på att slänga...o det e ju bra....ibland!
  • Ninnnis

Eftersom min bil i år har fått ge vika för makens nya leksak i garaget så har han lovat mig motor- och kupévärmare. Ska nog påminna honom om det...

• Daa

Så mysigt med trådträff! Ska försöka att inte vara avundsjuk, utan glädjas med er.
    *viskar till Sonja: vi måste hitta på nåt sjukt kul, så att vi kan överglänsa allihop! *

Ninnis: vad är det för leksak din make har i garaget? Nåt jag missat?

Ååååh, så det blåser här!
    Det ska inte blåsa. Var är snön? *tittar mig barskt omkring*

Ska strax byta om. Det känns som om det var igår jag knatade iväg för att gå på aerobics bara för att upptäcka att det var inställt. Men det var inte igår, för det var en hel vecka sedan. Vi får se om det går bättre idag.

Jo tack, tingen löste sig (fast egentligen löste de sig inte av sig själva, för det fick minsann jag ta hand om). Knogen är mindre röd och inte lika öm. Det får man vara nöjd med.

• passionsblomman

I´M BACK!!!

Fast känner jag er rätt så är det de stilla timmarna på dygnet här i tråden nu...

Jag gjorde JÄTTEGOD kycklingwok till middag, men det var det bara en av oss två som åt som tyckte.

Men jag tvingade min son att äta sin portion ändå!
    Det gör jag sällan, för mat ska liksominte få bli en issue har jag bestämt.
    Men idag var det trams. han hade tränat, alltså fanns där plats för maten och det var inga konstigheter med den heller. Basta.

Nu skulle jag kunna gå och sova om det inte vore för att jag ju måste hämta sambon sedan.

Förresten har jag gjort om min backningsmanöver i MÖRKRET nu! *nöjd*

SOOOOOONJAAAAA??????? Varärduvagörduhurmårdu?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan