Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

Åter tvåhandsskrivning!

För de nyfikna så är det ett Myresjökök, Släta ekluckor - Tärnö. O det blir STOOOORT...iallafall jämfört med det vi har nu!

Busan sover nu gott i sin vagn! Om en stund så kommer en av mina sedan-mellanstadiet-supergoa-vännina o vi ska pyyyyyyyyssla!
    Ska fixa en 30 års present till en gemensam kompis! Fotoalbum med massa galna o fina foton på henne! O så ska hon få en upplevelsepresent! Någon som har erfarenhet av dylik present o kan tipsa om bra?

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-11-14 14:07:04 följande:
    Ingis, det är på måndag vi ska på IVF-samtal, och det är inte på kliniken utan hos deras samarbetsläkare här i länet. Rent informationssamtal, där vi båda samtidigt får all info om hur detta går till, vad det kostar, etc etc.Verkligen ett första steg alltså. Inte alls säkert att det sedan blir beslut om IVF, utan sedan måste vi ju smälta och samtala. Usch, jag önskar man slapp fatta sådana där beslut.
    Hahaha så klart var jag på fel dag....IGEN! Tur att huvudet sitter fast!
    Mmm...ja det blir väldigt mkt för er att ta in o processera...def inga lätta beslut som står för dörren....*kramar hårt*
  • ingenjörsbruden

Blommis: Gud va kul ´med fotboll osså för både sonen o sambon! O sånt där kalas vill jag osså på!! *hoppar i "Tackelberry"-outfiten o börjar panga på indianer som smyger runder.... kastar mig o rullar runt i värsta Bond-stilen...Busan i matchande outfit*

• ingenjörsbruden

Fru Bygg skrev 2009-11-16 10:16:38 följande:

jag får skriva korta inlägg idag. Skriver just nu med knappt en hand, eftersom Ella ligger i min famn och jag tar frukost.
    hihihihi me tooo
Svar på tråden I vått och torrt och väntan