Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Förresten: ni som inte hängt här så hiiiimla länge än, kanske inte vet att Pumpkin var en av de dagliga deltagarna i åtminstone en till "gostråd" här tidigare, men nu har hon inte hängt här så mycket. Extra kul med uppdatering och nyheter alltså, och självklart är det ju bebistråden här som det nu ska gosas i anser ju jag då.

Mer presentation får hon komma med själv när hon dyker upp.

• passionsblomman

EXAKT så är det! Som när jag står härnere och har flyttat 45 mil och bara får p-a-n-i-k när jag känner att den jag tog det steget med inte fattar ett skit av vad jag säger...

Ninnnis skrev 2009-11-09 10:15:32 följande:
    Visst är det så, Blommis. Jag tror egentligen att vi faktiskt blir starkare tillsammans när det är jobbigt, ibland tar det bara lite tid, skrik och tårar innan vi kommer dit. När man som mest behöver känna att det är vi två mot världen så känns det ju som allra jobbigast om inte den känslan infinner sig omedelbart. Och eftersom vi befinner oss 50 mil ifrån varandra stora delar av tiden så måste vi kämpa lite extra för att vi verkligen ska vara tillsammans i allt det jobbiga.
  • passionsblomman

Japp, Niagara-style indianisar. Redan i fredagskväll faktiskt. På dag 27 alltså-utan hormoner!

Ninnnis skrev 2009-11-09 10:16:13 följande:
    Blommis igen, har det dykt upp några indianer än? *vissel?*
  • passionsblomman

Ja, nu har jag ju inte alls räknat dagar eller jagat ÄL den här tiden som vi bott här, och det har varit VÄLDIGT lite av "umgänge" också för den delen, så jag har faktiskt inte gått och hoppats i någon större utsträckning. Mer noterat att den där mikroskopiska möjligheten ju trots allt ändå funnits.

Och som sagt, man gläder sig ju åt allt som verkar något sånär regelbndet när man är vad vid hoppjerkor till indianer annars.

• passionsblomman

Pumpkin: JIPPIIIIII!!! Gud vad skönt!
    Precis sådär var det med min moderkaka också förresten och det rättade till sig, fast jag fick kolla enmassa extra gånger för den var på vippen att sitta för lågt, men det gick bra.

• passionsblomman

Ankan: *hjärtar lillankan*

Alltså, de där ultraljuden, de är ta mig tusan helt magiska! Att man kan få SE att lilla grodan är därinne är ju helt makalöst!

• passionsblomman

Satan igatan vad ont den där rumpmassagen gör EA!!!!

Man tror ju inte det är sant! Jag har också stora känningar i ischiasområdet och min förra ryska roligt pratande massör sa "OOOOOOOJ OOOOJ OJJ Passion det er INTE brå det her-Mciket MICKET spent du er her, stackars rompa!"

Den nya Småländska säger mer stilla-jo det är ju en del att gå igenom här.

• passionsblomman

Just nu är jag väldigt lättad att jag inte tvingade iväg min son till skolan imorse. Han har visst över 38 i feber inser jag nu...

Imorse undrade jag om han inte mest pep för att han inte hade ngn lust. Tur att jag tog honom på allvar till slut!

Och jag sitter här och blir sjuk själv också nu.

Det bara hettar i ansiktet fast resten av mig fryser och det trots fyr i pannan och fleecetröjan på.
    Och så kryper det sådär i kroppen så det liksom gör ont att sitta still.

Typiskt!

• passionsblomman

Jag har fått ett problem på halsen: de som tog min hankatt hörde av sig idag, efter att förut ha försäkrat att allt var sååå himla bra sååå. Nu "kan de plötsligt inte ha kvar honom för han trivs inte och går till attack mor de andra katterna"
    För kattens skull vill jag ju hämta honom, men inför dem känner jag"? jaha? Och vad hade ni tänkt göra åt det då, ni som var så säkra på att ni kunde ha tre katter i den lägenheten?"

Måste ringa min sambo, han kommer inte att bli glad alls...

Sonen har iallafall lägre temp idag. Han "är hur pigg som helst mamma". Mmm, men sjuk är du ändå lilla skorpan.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan