Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Appropå att ta i hand om att ha sex. Med en stor badrumsrenovering, föräldrar i huset som gör att man inte bara kan tills sängs precis när som helst och två som är svintrötta när vi väl när sängen så blir det inte överdrivet mycket av varan. Fick dock ett mail av maken idag som talade om att ikväll är det dags. Hmmm undra vad han kan mena???
    Kanske är jag inte så totalt äcklig och oatraktiv som jag trodde i förrgår.

• lanovia 08

Där fick du till det.
    Ninnnis skrev 2009-10-29 14:35:07 följande:
    Hoppas de piggar ( ) på sig och att ni andra slipper.
  • lanovia 08

oh Grattis Isabella, första namnsdagen.

Men usch Sonja, fortfarande hög feber. Instämmer med Ninnis, ring VC. Jag har länge undrat om denna svininfluensa inte varit överdriven, men nu börjar jag tro på att den faktiskt kan bli rätt jobbig.

Ninnis, mysigt att i alla fall få natten tillsammans med mannen. Gulligt med en present på morgonen.
    Trevligt med en helg i Norge. Är det Oslo som gäller eller?

Daa klart att allt detta påverkat mannen också. Bra att du fick ur honom hans tankar och känslor. Att det inte är något fel på honom bara för att det tar några månader att få till det igen antar jag att du tog ur honom så gott du kunde.

Nu skall jag se om jag kan få gjort lite nytta här. Blev nog lite för få timmar i natt. Maken lät mig ju inte sova när vi väl kom i säng...

• lanovia 08

Blommis, vad duktig du är! Det är jättebra att du orkar ta tag i detta och ringa runt. Kan nog vara klokt att träffa en läkare till o inte bara gå på den förras åsikt. Försök bara få med dig maken på tåget, jag vet att du kämpar med det.

Ninnis, vilken liten sötis till gudson, underbar kommentar.

EA nej det är inte alltid man är så aktiv. Kan säga att vår frekvens minskat betydligt. sova är ju också trevligt.

• lanovia 08

Självklart blir man orolig Sonja.
    Men som hon sa feber är ju "bra" för då tar kroppen hand om eländet. Bara den inte blir för hög.

• lanovia 08

*klapar glatt magen* idag har jag o spillevinken gemensamt enats om att vi behövde lite fredagsgodis efter lunchen. Snäll mamma(??? oj det var ovant att skriva) som jag är så gick jag och köpte en påse godis.

blommis, ljuvligt med kompisar och roliga händelser för sonen. Hoppas städandet går bra.

• lanovia 08

till allt tokigt som skrivits här sista sidorna
  • lanovia 08

Mina bröst har också växt, det var bland det första som hände typ. Med skillnaden att här behövdes det verkligen inte. *krymp!*

Leksi skrev 2009-10-30 13:10:07 följande:
    EA&MJ skrev 2009-10-30 13:07:53 följande:
    Här också... Fast de har faktiskt blivit aningen större sen jag blev gravid *väx!väx!väx!*
  • lanovia 08

Blommis jag hade också problem att komma in. Kunde nästan inte koncentrera mig på jobbet. Var ju tvungen att kolla hela tiden om det gick att öppna BT.

• lanovia 08

Och jag delar gärna med mig. *tittar lite förfärat ner i klyftan och är rädd att jag kommer behöva en stolek större till på bH om ett tag*

En annan bra sak med godis är att det motiverar mig ännu mer att gå o simma i eftermiddag. Nu kan jag ju inte banga.

EA&MJ skrev 2009-10-30 13:31:52 följande:

Lanovia-jag tar mer än gärna emot En godispåse är bra för både själ, hälsa och Spillevink!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan