I vått och torrt och väntan
Hoppas allt går bra och att ni kommer fram till något bra.
Hoppas allt går bra och att ni kommer fram till något bra.
Vad bra att du kom ihåg att fråga för det tänkte jag på för några dagar sedan.
Skönt att det ändå går ok för er NInnis, hoppas det går över för honom.
Tänk att tom svintotanten kunde vara trevlig. Skönt att spolningen är gjord och det verkade bra.
Sur som en ättika! Tror Bruttan har lyckats skicka hit surtanten.
Som ni kanske har märkt så är till 99.9% mannen det bästa jag har. Men just för stunden ligger han inte jättehögt ikurs. Men jag känner att ilskan börjar rinna av mig så har han tur så är jag lite mindre grinig när han kommer hem än vad jag var när han åkte.
Vi är nog inte ens osams. Det är bara jag som är arg arg arg!
bara hon inte har lyckats för väl med detta med tanke på hur tyst hon varit sista dagarna.
Sen vet jag inte om jag vill göra mig av med surtanten just nu. Iof gillar jag inte att vara sur men jag tycker faktiskt att jag har rätt till det idag, för en gångs skull.
Jag måste bläddra tillbaka lite tror jag för jag har helt missat vart matten kom in i bilden. I love matte.
Blommis jag vill iof inte sälja min man inte ens på låtsas. Jag vill bara att han skall lära sig tänka lite. Jag orkar inte vara den som ständigt skall vara förståndig och tråkig.
Ojoj P.S I love you den såg jag i våras när jag var ensam hemma en helg. oj vad jag bölade. mannen råkade ringa mitt i det och fråga vad jag gjorde. Jag kunde knappt svara honom, ser på film fick jag nog snyftat ur mig på något vis.
Instämmer!
Tecken från ovan skulle vara trevligt ibland.
Tycker absolut att du borde bli miljonärska.
Ja jag skall nog göra det. Nu måste jag lämna er och ta hand om hunden lite.
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa. Förhoppningsvis är jag på trevligare humör nästa gång jag loggar in.