Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Jag insåg just vad det värsta med min ilska är, att den inte gör någon nytta längre. Jag är ju mest sur på maken av olika anledningar för att han gav sig iväg ikväll. Men när han väl kommer hem igen så gör det ju ingen skillnad för då går det ju inte att backa bandet.
    Det gör ju allt ännu värre. nu när jag för en gångs skull har rätt till min ilska kan jag inte vinna, det enda jag kan göra är att bråka med honom för att ge honom dåligt samvete och vad vinner jag på det???
    Skit också!

• lanovia 08

Ja
    Eller när hon ringer upp mannens telefonsvarare bara för att höra hans röst.

*torkar en och annan tår*

passionsblomman skrev 2009-10-27 20:43:30 följande:
    lanovia 08 skrev 2009-10-27 20:35:06 följande:
    Jag tänkte väl att det var ungefär vad du skulle säga ifall du hade sett den! UUUUJ när hon sjöng "I love you till the end" på den där kareoke-baren! Jag tycker faktiskt den filmen fångade väldigt realistiskt de olika faser man antagligen skulle passera efter en sådan förlust.
  • lanovia 08

Me like

passionsblomman skrev 2009-10-27 20:39:13 följande:
    OM jag blir miljonärska, då JÄKLAR i det ska det bli det värsta partyt den här byn har skådat för er!
  • lanovia 08

Det är kanske det. Har den fått eget liv?

• lanovia 08

Nej nu måste jag lämna er. Fastnade visst.

• lanovia 08

JAG MED!!!

Muttrar ilsket över förkylningen som hindrade mig när jag var i Malmö.

passionsblomman skrev 2009-10-27 21:32:20 följande:
    JAG VILL OCKSÅ TRÄFFA BT-SESSORNA!!!!*Grön av avundsjuka!*
  • lanovia 08

Mig med!!!
    Please

ingenjörsbruden skrev 2009-10-27 21:34:26 följande:
    ska skicka bild på mailen till dig i morgon!
  • lanovia 08

Funderar på om jag vågar göra glädjedans över att Ingis är tillbaka??? Det har jag gjort tidigare bara för att märka att hon inte alls är tillbaka.
    Jag nöjer mig nog med att hoppas att så är fallet denna gång!
    och göra ett litet glädjetjut.

• lanovia 08

Här har ni en som är helt slut idag. När mannen väl kom hem så rann ilskan rätt snabbt av. jag sa vad jag tyckte han sa hur han tänkt och där fick det vara bra.
    Men däremot så satte syndafloden i gång i alla sin kraft, ojoj vad jag grät.
    Det rann tårar över hur ful, stor och fruktansvärt oattraktiv jag blivit, så oattraktiv att maken inte ens vill ha sex med mig längre (tja detta var väl kanske inte sant men sådan kände jag mig igår) De rann för att mina fingrar svullnat så mkt att jag inte kan ha förlovnings- o vigselringarna på mig längre. De rann för att jag pga graviditen inte kan hjälpa till med renoveringen så som jag vill. Med andra ord jag lyckades nog komma på allt oväsentligt som går att komma på och stortjuta över detta.
    Glädja mig över allt underbart är ju onödigt. *ironisk*

så idag är jag psykiskt helt slut och har nog inte världens snyggaste ögon, lite smått svullna.

• lanovia 08

Den första övningen känner jag snabbt igen som "katten" från yogaskivan.

Hvidbrud skrev 2009-10-28 10:46:08 följande:
    låter som om tressen vid spolningen satt sig i ryggen ninnnis. lägg dig på alla 4 och skjut rygg och krumma 10ggr långsamt. sen ner på rygg och dra upp knäna och vagga från sida till sida. det brukar hjälpa.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan