Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

I vått och torrt och väntan

Jepp, torsk är svamp...
    Fråga svampexperten

har haft i underlivet, och i brösten, det är rena döden!!
    Saga har haft i matsmältningssystemet och i rumpan, AJAJAJAJ... sårig och röd , blödde tom. när vi bytte blöja! Men det gick bort med mycostantin
    Berodde på att jag fick äta PC nästan hela grav med henne och även efter förlossningen, vi hade inget skydd längre....

Men huvudsaken att vi slapp GBS, allt gick ju jättebra

• Fjällbruttan

Finnar har jag också fått...
    Visslar som en tok med Leksi
    Och det kändes precis som monstermens vid BIM, men än har den inte kommit och det är fortfarande ett +

• Fjällbruttan

har faktiskt äntligen lycats få iväg vårt foto till tidningen och dessutom lagt in fotografens bilder i galleriet
    Tur att Saga sov middag länge idag!!

Inget mer blod..phuuu... och först nästa fredag är det nån idé att testa...
    fast jag kommer kolla ändå emellan

Syrran ligger platt på rygg och har skittråkigt, besöksförbud pga grissjukan så när chefs-BM säger att hennes dotter inte ens får komma började hon givetvis grina..
    -Men lilla vän , inte ska du var ledsen! Nähä, om man inte får vara ledsen när man inte får röra sig, inte räff asitt barn och faktiskt inte vet hur det går för tvillingarna, när ska man då vara ledsen?? Puckotant tycker jag!

Tvillingarna väger i alla fall700 var nu och tyvärr har livmodertappen blivit mindre igen, så hon får ligga inne tills de kommer ut..

• Fjällbruttan

Shit, har jag missat det, ska omedelbart ordnas!

• Fjällbruttan

Ja vad gör hon?? Och Blommman??
    Nyfiken är jag

• Fjällbruttan

Var inte utgångspriset 1,1?
    Inte säker men jag tror det. Tänk, snart sitter Blomman i sitt slott i sin röda soffa och bara myser, det kan du behöva gumman efter dessa vanvettsveckor!!
    Hoppas att allt går bra idag och att ni får två fina dagar i nya huset och att sonen gillar skolan!

INGIS...saknar dig och dina underbar inlägg!! Hoppas du mår toppen och att du snart får tillgång til dator!  Vill också höra när Fladderbuset gör entré, och spanar in mamma och pappa

Visslar vidare med Ianovia, inga indianer är välkommna här!!
    Vi aaccepterar bara + till alla som vill ha, så det så!

Jag gjorde ett grav-test i morse....igen.... + är lika starkt som förut men jag känner mig inte minsta gravid, förutom att jag grät av lycka över våra kort igår...
    Varpå mannen säger du är visst gravid, du kanske ska passa på att glädja dig över att du mår jättebra istället för att oroa dig... Hrmpf... ok, han har rätt!

• Fjällbruttan

Daa skrev 2009-09-03 09:08:43 följande:
    *loggar in lite snabbt*Indianbesök här. Återkommer. *fortsätter vissla för Ninnis*

Skithelvetesjävlafan!! Indianerna var ju inte välkomna!!!
    Kramar om!

Starkt + är nog bra, men det tar ca 2v. innan + är borta eller så blir det svagare..
    Om det är lika starkt,så behövs inget gyn-besök, då är det bara att le och vara glad, om det är svagt eller borta blir det gynbesök...
    Annars ska jag ringa min BM så skrivs jag in och så blir det NUPP och KUB

• Fjällbruttan

Ninnis, det är inte bara du som sitte rhär, vilket visade sig vara tur
    Stora handväskan har  åkt fram och svingats!! 
    Jag har just klappat in min i huvudet på dår-turisterran som hyr en stuga av oss...
    Stugorna ligger ju just bakom vårt hus så jag har bra uppsikt över dem när jag sitter vid datorn...hehe...
    I alla fall,just nu befinner sig 8 män av icke-svenskt ursprung i en av stugorna, de är fiskare.
    Sitter i godan ro och kollar ut när de börjar spankulera runt på "sin" gård, sparkar upp stenar och river grästuvor... blir lite konfunderad, inser sen att de letar väl mask...
    Sen avancerar de över till grannhuset, lyfter och kastar iväg en stock och springer och börja rota i grannhusets rabatt
    Blir så arg så jag måste kissa, gör det, tar djupa andetag och går tillbaka till fönstret och tänker att NU har de väl ändå gett sig?!
    NÄ; de har tagit en stor flåhacka från grannens olåsta bod (tillhör andra stugan vi hyr ut) och har börjat hacka upp där vi lagt ner vattenledningen!!!!

Gissa vilken tant som for ut!(undraar om extrahormoner hjälpte till??)

Jamen OJ, säger den enda som kan svenska, vi trodde inte nån var hemma!

För det första så gräver man inte på privat mark, ni hyr bara en stuga här, för det andra så frågar man i så fall om man får det!
    Skickade dem till en som säljer mask och talade om att har inte han så kan ni kontakta gubben min ikväll så kan han kolla om hans pappa har...
    Iddes inte säga att det bara var 100 meter bort, och den masken kommer att vara DYR!!

• Fjällbruttan

lanovia 08 skrev 2009-09-03 10:54:42 följande:
    Bruttan, ????!!!! Det finns verkligen folk för allt! Kan jag få låna din stora handväska?? Jag måste snart ut och skälla här men jag vill inte, rädd för att såra.Men tanten som gillar att gå runt och STINKA parfym har rört sig i denna korridor och uppenbarligen varit inne och pratat med min rumskompis för det luktar väldigt hemskt här. Jag fixar det inte, näsan reagerar och huvudvärken kommer med en gång. Som tur är jobbar hon itne i denna korridor jämt, men det gör ju ingen skillnad jag måste ju kunna existera här även de dagar då hon är här. Det värsta är att det är 2 arbetskompisar som sa till henne innan semestern och då skärpte hon sig. Men NU??!!!Tydligen har hon bytt parfym säger de, jag känner ingen skillnad, stinker lika illa.

Men herrejävlar! Om hon fått tillsägelse tidigare så får du väl saga åt henne 
    -Jag förstår att din demens har slagit till fullständigt men nu är det så att vi tål inte din parfym , varken den gamla eller nya, så eftersom du är en uppenbar hälsorisk måste vi låsa in dig i ett förråd och kan bara släppa ut dig när stanken gått ur!

Eller... du kanske ska säga åt henne lite snyggt att ursäkta, men jag tål inte starka dofter, kn du vara snäll att inte ha parfym på jobbet!
    Lyssnar hon inte så lås in henne

Svar på tråden I vått och torrt och väntan