lanovia 08 skrev 2009-08-29 11:20:12 följande:
Tack alla gulliga. Ja jag är verkligen glad att vi fanns hos honom. Tänk om hundarna varit ensama hemma när han blev dålig och började krampa. Hade kunnat sluta hur som helst.var tur att vi inte åkte till svärföräldrarna igår. Hundarna hade varit med i såfall men vi hade haft ca 3,5 mil längre att köra till vetrinär. Resan var madrömslång ändå och då var det typ 1 mil.Här sprutar tårarna mest hela tiden. Tror hela tiden att jag lugnat mig men så kommer tankarna på hunden och kranen öppnas på nytt.Ledsen för egoinlägg men orkar inte kommentera på något annat just nu.Ingis, känn dig inte dum är lätt att missa inlägg.*kramar alla tillbaka*
*kramar om* Egoinlägg är HELT ok! Därför vi finns här ju!
Jaaaa vovven o mormors katt har nog lattjolajbans i himmelen nu...inte ont någonstans!
Förstår att du älter o det är nog eg bra....så bearbetar du det som hände.
Bra du tänker på de positiva sakerna som god mat...är väl alltid alla vovvars dröm eller hur!
Blöt en handuk o några bomullsrondeller o lägg rondellerna på ögonen o handduken över ansiktet så ska du se att det röda går ner...lite iallafall.
Ankis: VILKEN TUR att du inte åkte fast i blåstestet!
Ja tänk...det är nog bra många fler än man tror som kör med både det ena o det andra i kroppen....skrämmande faktiskt!