• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa
    Oj!
    Här sitter jag och läser ett av Ingis maratoninlägg och hajar plötsligt till: "men vad skriver hon?? Vad då 'tar tiden på värkarna'?"

OJ! OJOJOJ, så spännande

Hur mår du?

ingenjörsbruden skrev 2009-08-30 08:53:26 följande:
    Forfarande hemma..... Kikar in senare igen....
  • Daa

Jenny: trist att testet visade negativt. Hoppas indianerna dyker upp snart så du kan få kolla ÄL igen.

Ninnis: låter som en mysig dag

Lanovia: gav du dem stryk?

Blomman: det är så kul med uppdateringarna, att det dyker upp fler spekulanter. Det kan nog visa sig att din magkänsla var riktig.

Hjälp, nu har tiden gått fort. Måste gå.

*vinkar till alla*

• Ankan80

Nämen! Ingis!!!!! Hur går det? Spännande juuuuuuu!

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-08-30 11:35:57 följande:
    Jag messade Ingis för en stund sen, men har inte fått något svar...
    Nää hon nannade!
  • ingenjörsbruden

Mår bra...men latensfasen har gått igång...vi var inne på BB enligt maken så sa BM att jag var bara öppen 0,5....men i mina öron så sa hon att livmodertappen fortfarande var hård, kanske något förkortad.....

När vi åkte in så hade vi klockat känningarna till 1 min lång o 3-4 st på 10 min o DÅ ska man åka in.....så ja...hahahahaha

Maken hade så mkt handsvett så vi får nog skicka bilen på uttorkning sen!

• ingenjörsbruden

Så BM sa att vi skulle åka hem o äta gott o kanske gå promenad osv....hahahaha vi åkte hem...jag gick o la mig o lyckades somna fastän det värkte lite då o då....maken tog en macka o sen åkte han till tippen för att slänga byggrester!

Nu ska jag sätta igång en film o glutta på tills min syster o systerdöttrar kommer vid 14-tiden!

Battingen kan ta ett par dygn på sig fortfarande.....I´ll keep you updated!

• ingenjörsbruden

Måste berätta....

När BM håller på o verkligen gräver i mig för att kolla hur pass öppen jag var....då ringer telefonen.....vet ni hur svårt det är att inte börja ASGARVA i en sådan situation......
    För hon var tvungen att SVARA osså!! Hahahahahahaha!

"Hej o välkommen till BB....vi kan mitt uppe i någon just nu"

Moahahhahahahaha

Svar på tråden I vått och torrt och väntan