• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ankan80

Hej Ingis!!!!
    Läser och följer utvecklingen med spänning!!

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-08-30 13:02:19 följande:
    Hej Ingis!!!!Läser och följer utvecklingen med spänning!!

Hur gick det med klänningsvalet?

Hur dags e det bröllop?
  • Ankan80

Jo, det gick bra. Det var igår.
    Hade bra plats för magen efter de 3 rätterna. Men stor blev den

Nästa bröllop är på lördag....tror kompisarna blir misstänksamma om jag kör på det också

• Betty Boop augusti2009

Hej!
    Jag höll till här för hundra år sen under en kort period. Tittade in lite nyfiket och ser att du ingenjörsbruden snart ska föda.
    Vad kul, så spännande!! Tänk att du snart har en liten bebbe i famnen. Du har något oerhört fantastiskt framför dig.

Själv är jag nu gift. Vi gifte oss på Mallorca förra veckan.

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-08-30 13:32:26 följande:
    Jo, det gick bra. Det var igår.Hade bra plats för magen efter de 3 rätterna. Men stor blev den Nästa bröllop är på lördag....tror kompisarna blir misstänksamma om jag kör på det också
    Ja se där...fel dag tänkte jag på...bara för att vi gifte oss på en söndag...

Man behöver bra med plats för 3 rätter!

Hahahaha ja det finns ju risk....annars får man gå på pencillin....hihihihihi
  • ingenjörsbruden

Betty Boop augusti2009 skrev 2009-08-30 13:36:07 följande:

Hej!Jag höll till här för hundra år sen under en kort period. Tittade in lite nyfiket och ser att du ingenjörsbruden snart ska föda. Vad kul, så spännande!! Tänk att du snart har en liten bebbe i famnen. Du har något oerhört fantastiskt framför dig.Själv är jag nu gift. Vi gifte oss på Mallorca förra veckan.
    Grattis Betty! Gick allt som ni ville o var bröllopet så underbart som ni tänkte?

Ja...det lär nog ta ett tag till bara..... Änn så länge är jag på gott humör iallafall!
  • Betty Boop augusti2009

Tack!! Det blev bättre än vad vi kunde drömt om. Det var såå vackert, vilken stämning! Och restaurangen vid havet var fantastisk. Ja, det blev ett litet drömbröllop.

Men igår fick jag världens utskällning av min mans bror för att han inte hade fått veta något. Han var vansinnig! Inte klokt.

När är det dags för dig?

• ingenjörsbruden

Betty Boop augusti2009 skrev 2009-08-30 13:42:18 följande:

Tack!! Det blev bättre än vad vi kunde drömt om. Det var såå vackert, vilken stämning! Och restaurangen vid havet var fantastisk. Ja, det blev ett litet drömbröllop. Men igår fick jag världens utskällning av min mans bror för att han inte hade fått veta något. Han var vansinnig! Inte klokt.När är det dags för dig?
    Men varför skällde han på DIG?! Öhhh....ska han inte ta det med sin bror i första hand? Nåja...ibland så lockar bröllop fram mindre trevliga sidor hos folk....suck!

Myser så när jag hör om stämningen o havet...det är magiskt vid havet!

Ja...hade varit skönt att få veta exakt datum osv...hahahaha..men 090909 är vi beräknade till 10 dagar dit!
    Men så lång latensfas klarar nog inte maken av...hahahhaha....ni skulle sett hans handsvett på ratten....det RANN! Åhh va han är gullig!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan