Hej tjejer!
lanovia, kramar om i massor!!! Förstår hur du känner daet, har tagit bort 4 älsklingar själv och det är hemskt! Men försök också tänka på att du hjälpte honom, han slapp lida och har det jättebra nu. Tänk vilken tur att du fanns där och såg hans behov, nämligen att få somna och ha det bra.
Har lite svårt för folk som plågar sina djur bara för att de inte kan släppa taget...
Villemoa, som jag skrev i andra tården, vad de säger och vad en höna skiter kan du lägga i samma påse!
Blomman, spännande med bud
Vi hade en underbar helg, kräftor och mys på fredagen, emn efter myset ( som var stillsamt) blödde jag som f-n... men inte något ont, och hade slutat på lördag morgon, kan vara ett blodkärl på livmodertappen... hände förra gången med men läskigt är det!
Lördagen: 14,4 kg kantareller
Stället är utmärkt på vår gps nu
Kantarellmacka till förrätt och sen go´middag
Söndag, nytt test, och strecket är starkare och jag är yr och mår illa ibland... ooohhh.. ulkade bakom ett träd på fredag kväll också, bodsockerfall medges ej!
Annars har jag rensat kantareller....
Och så gjorde jag älgstek med kantareller till middag, och höll inte på att klara av att äta köttet! Skyllde på ont i magen och gick och la mig på soffan.. vi villl ju inte att stora tjejerna ska veta än...
Nu blir det kantarellmacka igen, fast med stuvade kantareller denna gång
Blomman, aundsjuk på dina kräftor men inte dårarna... hoppas det gör att buden ökar enormt och at inseminariet givit ett positivt resultat!
Ingis... sist men inte minst.. Vad var det jag sa
Giss aom jag skickade säng ungarna för sent för att jag var TVUNGEN att läsa alla inlägg när ditt första 4.40 kommit...
hmmmm.. detta blir spännande!!
Håller tummarna för ett fint ultraljud och sen en lätt förlossning imorgon kväll
Kram på er alla och förlåt om jag glömt nån!