• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • ingenjörsbruden

Ohhhh Blommis!! Hur går det för er idag??!?!?!? Är det inte slutbudningen idag eller?!?!?!?
    Guuuuud så spännnande!!! *kniper allt jag kan*

• Ninnnis

Jo, det kan ju vara så, Ingis. Han verkade inte ett dugg dålig när vi körde hem från Sthlm första gången. Det är bara så tråkigt att se att han inte mår så bra...

• Ninnnis

Ja hur GÅR det med buden, Blommis! Har de sista spekulanterna fått tummen ur och lagt bud?

• Ninnnis

Nu ska jag åka hem till maken och vovven, titta lite på fotboll och sen åka och rida

& kram alla!

• lanovia 08

Måste ge mig av hemåt nu, skall snart på terminens första rep. Hoppas det går bra. Är orolig för att det skall göra ont i magen som innan sommaren. Men vi får se.

Men måste svara Ninnis, har inte på rak arm något bra råd.Som Ingis säger är ju ofta små sträckor med mkt svängar värre. Men hur har ni hunden i bilen? Baksätet, bagage, framme hos er? Stor eller liten yta?

• Ninnnis

Lanovia, vi har haft honom både i bak- och framsätet, med sele som man fäster i säkerhetsbältet. Googlade lite och läste några som menade att hundarna blir mindre åksjuka om de är i en bur, det kanske är värt att prova?

• passionsblomman
    Ninnnis skrev 2009-08-31 10:55:57 följande:
    Kan även meddela att makens burkbesök får vänta till nästa måndag...

Jag tänkte väl ändå det!

Mera bud! Det har ökat HUNDRATUSEN idag!
    Och det är en NY budare som är orsaken. En har lagt sig och den nya budar mot den av de två första som är kvar. Fortfarande väntar vi på de två som håller på och kollar med banken.

Det här är helt sjukt och sanslöst och spännande.
  • passionsblomman

Ingis, jaså du är här ja...

..jo man kan få gå beredd och av och an och hit och dit en hel massa dagar...segt, men spännande!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan