• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

God morgon!

Jodå, jag var uppe halv sex för att promenera en timme med plutten. Härligt väder och soluppgång Han och maken är på väg till Sthlm nu, de kommer hem på fredag igen. Tomt!

Tack för tips angående bilåkning. Han hoppar villigt in i bilen och lägger sig och sover så han har inget emot bilen, men eftersom han har kräkts och dreglar så mår han uppenbarligen illa. Maken ska köpa en bur så får vi se om det hjälper. Tror kanske att omställingen av foder också kan påverka. Hos förra familjen fick han mest matrester, så han är lite skeptisk till royal canin Igår fick han lite ris och köttfärs, det slukade han glupskt. Jaja, det ordnar sig nog. Tack för råd och för att ni orkar lyssna

Daa,

Lanovia, skönt att repet gick bra.

• Ankan80

God morgon!

Åhh va härligt det lät med promenaden Ninnnis!

Hoppas på fler bud för blomman!!!

• passionsblomman

Nä, det är en rätt schysst dagsförtjänst, även med 30% reavinstskatt...

Jag har aldrig haft bättre timlön...

Ninnnis skrev 2009-09-01 09:08:05 följande:
    Blommis, 100 000 på en dag, det är ju inte så illa! Fler bud!
  • Ankan80
    passionsblomman skrev 2009-09-01 09:10:10 följande:
    Nä, det är en rätt schysst dagsförtjänst, även med 30% reavinstskatt...Jag har aldrig haft bättre timlön...
  • passionsblomman

Här ska det bli jättevarmt i eftermiddag! Och därnere i söder är det en stor fet sol över hela Skåne och Småland ser jag på kartan nu!
    Skönt, då är det helt ok att stå och kolla fotbollsträning...

• Jenny står brud 090801

Åhh vad skönt. Jag som slutar tidigt idag också. Då skall jag passa på och sitta ute i fina vädret.

passionsblomman skrev 2009-09-01 09:26:43 följande:
    Här ska det bli jättevarmt i eftermiddag! Och därnere i söder är det en stor fet sol över hela Skåne och Småland ser jag på kartan nu!Skönt, då är det helt ok att stå och kolla fotbollsträning...
    Grattis till ökningen igår Blommis, håller tummarna att det går upp ännu mer under dagen.
  • Ninnnis

Här är det sol och klarblå himmel, det var 20 grader när jag körde till jobbet vid 8-tiden. Härligt!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan