Hej
Tittar in innnan jag ska hasa ut i trädgården och riva ner myggtältet och klippa gräset för sista gången i år, nu är det officielt höst här
Igår sen maken skjutsat mamma till sjukan så var han på STOOOORA Ica och köpte, rökt fläsk, flatrökt skinka, amerikafläsk så nu kommer han nog överleva jakten....
Jag gillar hösten!
Myser... tända ljus, gosa soppor, härliga deckare och kolla film.... kanske måste klämma in nån promenad där emmellanåt?!
jag äter som en gris just nu, får jag inte i mig nåt varannan timme torrulkar ag så tårarna rinner, äckligt! Maken kom springande med ett plommon till sängen i morse
Blomman, underbart med bud, mera, mera,mera!!!
Mera + till dig också
Ankan, hoppas du får jobbet, låter jättebra!
Ingis, husgrunder är kul, vi gjorde ju en platta till vår maskinhall förra sommaren.. det var kul att kolla då alla andra jobbade
Förmodligen skulle jag skriva mer och kommentera mer men jag minns inget längre, har förmodligen babblat med er i tankarna så hoppas lite telepati funkar
Jo förresten, om sprinklersna startar kan man trycka bröstvårtorna innåt och framförallt tänka på nåt annat, då kan det stoppa upp, sätt på uppsalingskoppar annars och spara den skvätten i plastmuggar i frysen (max tre månader) braatthalager