Jag har blandade känslor. Mest bara glädje var en helt underbar dag. Men det är just det den var så underbar så det kan kännas jobbigt ibland att den redan är förbi. Det är ju något som man som tjej (ialla fall jag), tänkt rätt mkt på under uppväxt. "tänk mitt bröllop..." "undra vem jag gifter mig... om jag nångonsin hittar någon". Och nu helt plötsligt är jag gift och det har redan gått 1 (ETT!!!!!) år sedan dess. Oh my god!
Men som sagt mest är det ju glädje att tänka på denna dag och den underbara man jag fick. På lördag skall vi fira!
Är ju egentligen söndag som är rätt dag men då fyller min brorsdotter oxå så vi får la lägga lite krut på henne den dan.
så vi kör nog lite firande hela helgen.
Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-01 20:45:49 följande:
Ikväll har vi varit ute och ätit på restaurang, firar ju 1 månad som gifta idag Tänkt för en månad sedan var det fullt kalas här med 120 personer mer än vad vi är idag. Är både lite sorgligt och helt underbart när man tittar tillbaka, men jag hade definitivt inte orkat med en sådan fest ikväll Hur känner ni andra när ni kollar tillbaka på ert bröllop nu efter ett tag? Är det bara underbart eller känns det lite tomt för er oxå?