• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fjällbruttan

har faktiskt äntligen lycats få iväg vårt foto till tidningen och dessutom lagt in fotografens bilder i galleriet
    Tur att Saga sov middag länge idag!!

Inget mer blod..phuuu... och först nästa fredag är det nån idé att testa...
    fast jag kommer kolla ändå emellan

Syrran ligger platt på rygg och har skittråkigt, besöksförbud pga grissjukan så när chefs-BM säger att hennes dotter inte ens får komma började hon givetvis grina..
    -Men lilla vän , inte ska du var ledsen! Nähä, om man inte får vara ledsen när man inte får röra sig, inte räff asitt barn och faktiskt inte vet hur det går för tvillingarna, när ska man då vara ledsen?? Puckotant tycker jag!

Tvillingarna väger i alla fall700 var nu och tyvärr har livmodertappen blivit mindre igen, så hon får ligga inne tills de kommer ut..

• Ninnnis

Gu´ vilka fina bilder, Bruttan! Vilken fantastisk omgivning! Om jag inte visste bättre hade jag nästan trott att ni är inklippta i kulisserna

*viskar* Men du, ändra din status till "gift"...

• Fjällbruttan

Shit, har jag missat det, ska omedelbart ordnas!

• Ninnnis

Jag är hungrig hela tiden! Har ätit en majskolv, ett wienerbröd, macka och ett par kolor. EFTER lunch, alltså...

• lanovia 08

*visslar så högt jag bara kan*

Ninnnis skrev 2009-09-02 16:25:39 följande:
    Jag är hungrig hela tiden! Har ätit en majskolv, ett wienerbröd, macka och ett par kolor. EFTER lunch, alltså...
  • lanovia 08

Bruttan vilka fina bilder!
    Jag vill bara hoppa in i bilden själv, vilket landskap.

• Ninnnis

Sådär, nu har jag ätit en korv också! Nu ska jag passa svägerskans dotter, då blir det köttbullar och makaroner!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan