• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

Vad gör du uppe den här tiden?

Trött, yr och sur ska jag börja denna arbetsdag. Monsterattacken har satt igång och jag har bara sovit några timmar *morrar*
    (fast bara jag kommer igång blir det bra!)

Hoppas ni får en fin dag, tjejer.
    :-P

Ninnnis skrev 2009-09-04 06:59:42 följande:
    God morgon!Sista inlägget igår och första idag? *gääääsp*
  • Ninnnis

Jag jobbar... Eller, jag är på jobbet iaf

Usch då, gumman! Då är det indianerna på riktigt? *kramar om och serverar en kopp kaffe och en nybakad fralla med smör som smälter och god ost*

• Ninnnis

Blommis, hur går det i Småland? Hur kändes första natten i slottet? Hur har det gått med sonens skola och sambons intrevju? Så spännande!

• lanovia 08

Godmorgon alla!
    Här är en till som är tidigt på jobbet idag. Skall sluta redan vid 14 för att hämta föräldrarna vid flygplatsen.
    Trodde jag skulle behöva gå upp vid 5 imorse då jag lovat ta morgonpromenaden med hunden eftersom maken var ute och svirade igår kväll. Men han kom hem tidigare än beräknat och tyckte att han kunde ta promenaden så jag fick sova lite längre, skönt! *gäspar ändå*

Ninnis, idag är det fredag =dina pluttar kommer hem!

Insåg att det är riktigt manfall här nu. Ingis utan dator, Blommis fullt upp o förmodligen utan dator, Hvidis tittar in ibland men har självklart fullt upp med sin lilla dotter, andbeyond på bröllopsresa.... och nu glömmer jag säkert någon.... :-/

Daa, dumma eländiga indianer!!! Hoppas du får en bra dag ialla fall. *kramar*

Ninnis, något nytt på västfronten?

• Ninnnis

JA, Lanovia, idag är det FREDAG och familjen blir fulltalig igen!

Vilken gullig make du har Skönt att dina föräldrar kommer hem igen. Hoppas det går bra med dem, trots de tråkiga omständigheterna.

Nä, på västfronten (eller snarare syd ) intet nytt. Jag går här med mig trosskydd och väntar...

• Ninnnis

Fick mess av Ingis, hon tittar in ikväll Battingen är kvar i magen, och hon kniper idag eftersom det vankas födelsedgaskalas imorgon Hon hälsar till alla!

• Fjällbruttan

Helllouuu!

Tja, Daa, om din kollega verkar ha skallebang så var det bara för att jag tog vägen förbi med min handväska, dagen till ära fylld med TVÅ gigogantiska tegelstenar och klappade till
    Attberopå hår, säger han nåt mer kan du ju fråga om han har klippt av sig håret och gett till de fattiga barnen i afrika.. det gjorde min kusin när hon fick se sin pappas begynnande flint! Han vart svarslös

Har själv en karl med tunnt högst upp på skallen och tycker han är oerhört sexig, så det gör inget att barnen i afrika får lite hår

Ska på städparty ikväl (mest för att få moffa go´kakor och träffa kompisar) så jag får titta in sen och kolla efter rapporter fårn Ingis och Blomman, om hon orkar skriva ikvälll.
    Hoppas att de har det underbart i slottet

Här öser regnet ner, äldsta tjejerna for på skolan med sina packningar, är hos sin pappa i helgen, så lilla vild kollar Pingu och jag hänger här...
    Blir en kopp te och soffläge med en bok, knner mg lite dassig (eller så är jag bara supertrött)

Kramen till alla

Svar på tråden I vått och torrt och väntan