• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ankan80

God morgon!

Har en fråga...

i morse när jag kände på magen och var jättekissenödig så kände jag en bula.
    Men det måste ju vara urinblåsan????

Har läst om tjejer som känt likadant och då sagt att det är livmodern de känner o som puttas upp av urinblåsan. Vad tror ni?

Är 9+3 idag

• Ankan80

Asså nu när jag läser så kan det mycket väl vara livmodern :-O
    Om den är väldigt framåtlutat kan man känna den redan nu...

• Ankan80

ja, det är lite roligt om det är det....låtsas som det iaf

• Ninnnis
    Fjällbruttan skrev 2009-09-04 09:52:42 följande:
    Attberopå hår, säger han nåt mer kan du ju fråga om han har klippt av sig håret och gett till de fattiga barnen i afrika.. det gjorde min kusin när hon fick se sin pappas begynnande flint! Han vart svarslös
  • Jenny står brud 090801

Hej tjejer.

Skönt med helg igen. Jag slutar om en timme och då skall jag sätta mig på tåget till göteborg. Ska bli så roligt. Skall träffa syster och kompisar. Min ena kompis fick ju barn för knappt tre veckor sedan, så jag måste ju hälsa på henne och hennes lilla son också.

Så om ni undrar var jag är i helgen, så är jag i Götet och roar mig

Men kommer troligen inte kunna slita mig härifrån, måste ju kolla hur det går för ingis och blomman ikväll, ni andra oxå för den delen

• Jenny står brud 090801

Igår var det jobb hela dagen, med föräldramöte på kvällen. Var inte hemma förrens vid 22 tiden. Så idag var det en del att läsa ikapp... alltid lika roligt att höra hur det är med er.

Daa: trist med indianbesök. Men jag skulle faktiskt gärna vilja ha det nu, så att man kan börja om. Är på dag 49 idag... inte roligt

Ankan: Coolt att känna livmoderna...

Ninnis: hÅller tummarna för att indianerna inte skall komma till dig. *fortsätter vissla*

Bruttan: Vila mycket!!

• Fjällbruttan

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-04 11:19:36 följande:
    *Bruttan: Vila mycket!!

På väg till soffan för att sova en stund, Saga snarkar redan på den andra
    Ska slumra till smattret från regnet... 

Ha en underbar helg och mys med syster och kompisar och se till att du blir smittad av bebisen  

• Daa

Här kommer ett till negativt ego-inlägg.

Jag tror inte att det är indianerna.
    Inte med allt det där blodet, inte med alla klumparna. Åh, Gud, koagelklumparna...
    Har sett såna förr.

Satt en stund på huk på toalettgolvet och grät. Det var folk utanför så jag fick försöka vara tyst.
    Har ringt gyn, de ringer upp kvart i två (kvart i TVÅ? jag ringde dem före tio!). Ringde maken och han blev ledsen, men tyckte det var bra att jag ringde.

Vi vet ju inte säkert än att det är ännu ett MF, men jag håller det för troligt. Allt känns smärtsamt välbekant.

Jag är tacksam över att jag slapp ha samma ångest som sist.

• Fjällbruttan

Daa skrev 2009-09-04 11:42:05 följande:
    Här kommer ett till negativt ego-inlägg. Jag tror inte att det är indianerna. Inte med allt det där blodet, inte med alla klumparna. Åh, Gud, koagelklumparna... Har sett såna förr. Satt en stund på huk på toalettgolvet och grät. Det var folk utanför så jag fick försöka vara tyst. Har ringt gyn, de ringer upp kvart i två (kvart i TVÅ? jag ringde dem före tio!). Ringde maken och han blev ledsen, men tyckte det var bra att jag ringde. Vi vet ju inte säkert än att det är ännu ett MF, men jag håller det för troligt. Allt känns smärtsamt välbekant. Jag är tacksam över att jag slapp ha samma ångest som sist.

Kramar om i massor!! Önskar att jag fanns där hos dig nu och kunde ta hand om dig!!
    Gumman, kramar kramar kramar!!!

Men du... ibland blöder jag som det störtar ur mig med koagelklumpar, och då vet jag att jag inte varit gravid, andra gånger börjar det sakta... så hoppas att det är nåt sånt!

Kramar igen

Svar på tråden I vått och torrt och väntan