• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Oh Daa, vet inte vad jag skall säga. *kramar och torkar tårar*

• Daa

Ja, nog skulle det kännas bättre med indianbesök än MF, men jag vågar inte hoppas på det.
    Min mens har alltid följt samma mönster, med ytterst små avvikelser.
    *tar tacksamt emot alla kramarna*

Fjällbruttan skrev 2009-09-04 11:52:05 följande:

Kramar om i massor!! Önskar att jag fanns där hos dig nu och kunde ta hand om dig!! Gumman, kramar kramar kramar!!!Men du... ibland blöder jag som det störtar ur mig med koagelklumpar, och då vet jag att jag inte varit gravid, andra gånger börjar det sakta... så hoppas att det är nåt sånt!Kramar igen
  • Ankan80

Nej vad säger du Daa?!!
    *kramar om*

Du har inget test du kan kolla med?

• lanovia 08

Ja han är bäst!
    Skall bli skönt att de kommer hem, även om jag på ett vis önskade att de kunde få vara borta längre och slippa komma hem till det tråkiga. Hoppas bara de tar det bra.
    Just nu har jag problem med vilken bil jag skall hämta dem i , deras eller vår. Tar jag vår måste de packa om väskorna hemma hos oss, tar jag deras blir ju det första de ser hundens binge i bagaget. Men den kommer de ju o andra sidan få se 30 min senare annars.

Ankan, kul om livmodern börjar kännas.
    Hur skall ni fira bröllopsdagen i helgen?
    Vi tänkte gå ut o äta imorgon och gå på bio.

Jenny ha det så bra här i götet.

Ninnnis skrev 2009-09-04 07:37:51 följande:
    JA, Lanovia, idag är det FREDAG och familjen blir fulltalig igen! Vilken gullig make du har Skönt att dina föräldrar kommer hem igen. Hoppas det går bra med dem, trots de tråkiga omständigheterna.Nä, på västfronten (eller snarare syd ) intet nytt. Jag går här med mig trosskydd och väntar...
  • Daa

Jo, jag har tänkt tanken att ett graviditetstest borde ge svar.
    Det var rätt tänkt alltså?

Ankan80 skrev 2009-09-04 12:02:48 följande:
    Nej vad säger du Daa?!!*kramar om*Du har inget test du kan kolla med?
  • Sonja68

Daa: *jättebamsekramen ger jag dig, känner du?*
    Jag brukar också blöda som som en gris med klumpar och grejer, men du känner nog dig själv och dina menstruationer bäst.
    I vilket fall som helst så är det rätt att omedelbums kontakta GYN, kräv att de genast kollar
    Fy så tråkigt. *torkar bort tårarna på dina kinder och kramar igen*

• Leksi

Åh Daa... vad hemskt! Stora kramar, jag tänker på er.

• Ninnnis

Nej, men Daa! Fy vad jobbigt gumman! Lyssna på vad gyn har att säga, och ta ett test för att se vad som står på... *kramar hårt och torkar tårarna*

Nu måste jag skynda mig att översätta ett kontrakt åt chefen...

• Ankan80

Lanovia:
    Vi skall nog åka upp till stranden utanför vår festlokal o käka lite picknick

Bara vädret är ok så....

• Ninnnis

Smiter in och kramar Daa en gång till... *kraaaaaam*

Nu är jag färdig med översättningen *puh*, så nu ska jag träna, handla, städa, laga middag och se fotboll i soffan med maken och vovven!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan