• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Fast det känns som en normal beskrivning av mig...

Sonja68 skrev 2009-09-03 15:02:54 följande:
    Ninnis: Väldigt hungrig, väldigt trött, och lite småagressiv... *vissel, vissel, vissel*
  • lanovia 08

Daa (igen), segt att kroppen lurat dig så denna månaden. Man blir extra ledsen och besviken när indianerna kommer då.
    Det hände mig några gånger innan pluset kom. Hela kroppen skrek GRAVID, men indianerna kom lik förbaskat.
    Eftersom det var första försöket efter MF så behöver kroppen kanske mer tid på sig att återhämta sig innan den är beredd att ta emot ett nytt liv. Är säker på att pluset kommer snart!
    Om inte annat kan jag gnugga mage i oktober (som förövrigt är snart!)

Haha appropå gnugga mage, träffade en kompis för några dagar sedan som klappade mig glatt om magen och tyckte det var supermysigt. Jag passade på att gnugga min mage lite extra mot henne och sa "passa dig, det smittar". Hehe hon såg lite förfärad ut.

• lanovia 08
    Gillar din metod bruttan!!!!

Min rumskompis har pratat med henne nu. Bla påpekat att jag är gravid och extra känslig, och det förstod hon ju. Så nu får vi se om det biter på henne. Känns hemskt att man skall behöva rätta en person på hennes sätt att vara (för det verkar ju vara hennes levnadsstil lite). Men jag måste ju kunna vara på jobbet + att det är fler som har ont av det.
    Fjällbruttan skrev 2009-09-03 11:02:54 följande:

Men herrejävlar! Om hon fått tillsägelse tidigare så får du väl saga åt henne -Jag förstår att din demens har slagit till fullständigt men nu är det så att vi tål inte din parfym , varken den gamla eller nya, så eftersom du är en uppenbar hälsorisk måste vi låsa in dig i ett förråd och kan bara släppa ut dig när stanken gått ur!Eller... du kanske ska säga åt henne lite snyggt att ursäkta, men jag tål inte starka dofter, kn du vara snäll att inte ha parfym på jobbet!Lyssnar hon inte så lås in henne  
  • lanovia 08

Jag har träffat dig och småaggressiv verkade du verkligen inte!

Ninnnis skrev 2009-09-03 15:23:45 följande:
    Fast det känns som en normal beskrivning av mig...
  • Ninnnis

Okej då, kanske inte småaggressiv... Men definitivt väldigt hungrig och väldigt trött

lanovia 08 skrev 2009-09-03 15:29:36 följande:

Jag har träffat dig och småaggressiv verkade du verkligen inte!
  • lanovia 08

Ojdå, vad har hänt här? Har alla fullt upp med att mysa i regnet? (eller dvs har ni samma skitväder som vi här?)

Nu skall jag gå och göra en varm kopp choklad och kura upp mig i soffan med en bok.

Har varit och simmat idag igen. Skönt men fick lite kramp imagen så jag var tvungen att vila ofta. Men men så länge jag tar det i kroppens takt...

• lanovia 08
    Ninnnis skrev 2009-09-03 15:42:35 följande:
    Okej då, kanske inte småaggressiv... Men definitivt väldigt hungrig och väldigt trött lanovia 08 skrev 2009-09-03 15:29:36 följande:
  • Daa

lanovia 08 skrev 2009-09-03 15:26:13 följande:
    Om inte annat kan jag gnugga mage i oktober (som förövrigt är snart!)Haha appropå gnugga mage, träffade en kompis för några dagar sedan som klappade mig glatt om magen och tyckte det var supermysigt. Jag passade på att gnugga min mage lite extra mot henne och sa "passa dig, det smittar". Hehe hon såg lite förfärad ut.
  • Ninnnis

Jag pallrade mig iväg och tränade, sen har jag skypat med maken Nu ska jag ta en dusch och krypa ner i sängen. Godnattkram!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan