• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ankan80
    ....Naww....va gulligt på nåt sätt

lanovia 08 skrev 2009-09-01 15:15:32 följande:
    När jag sa till maken att det rörde sig imagen undrade han om jag inte bara var lite dålig i magen.
  • Leksi

Åh Lanovia! Va mysigt med bebisfladder!! Och så UL imorgon, spännande!! *längtar*

Vad skönt Ninnis att bilresan gick bra för vovven!
    *visslar med Lanovia*

Grattis till ny soffa Blomman!! Alltid kul när budgivningen blir bättre än väntat och man kan unna sig något nytt! När vi sålde vår lägenhet förra våren hade vi sådan flax att vinsten räckte till ett nytt (IKEA-) kök i nya huset! Inte alls fel kan jag säga.

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2009-09-01 15:15:32 följande:
    När jag sa till maken att det rörde sig imagen undrade han om jag inte bara var lite dålig i magen.
  • Ninnnis

Jag kan inte sluta äta idag! Jag är konstant hungrig. Måste vara morgonpromenaden som satte fart på kroppen

• Jenny står brud 090801

Vilket härligt väder det är här, så skönt med härliga höstdagar!!

Blomman: Då är det riktigt nära nu, ska bli roligt att få höra om hur det blir i nya huset sen och allt vad det innebär att flytta. Bra att sonen får lite "inskolning" i nya skolan också, kommer bli kanon

Ninnis: Spännande med BIM imorgon, *visslar med de andra*

Lanovia: Häftigt att känna busen som är i din mage

• Jenny står brud 090801

Pratade precis med maken, troligen behöver han åka på jobbresa någon dag i nästa vecka. Jag gillar verkligen inte att vara själv här kvällar och nätter... huset är så stort och så är det så mörkt här på natten vet att det är tramsigt men det bara är så. Vi har ju inte bott här så länge än heller. Eftersom vi har hund med så måste man ju verkligen ut i mörkret på kvällen...

Han lockade med att jag kunde få en present... försökte med en ny symaskin, men det tyckte han va lite mycket Men jag kanske kan förhandla om en Fertilitetsmonitor , eller vad tror ni är det något att ha?

• Daa

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-01 17:21:20 följande:
    Han lockade med att jag kunde få en present... försökte med en ny symaskin, men det tyckte han va lite mycket
    Fast du har ju attackhunden med dig när du är ute.
  • Daa

Lanovia: så häftigt att känna bebisen i magen!

Ninnis: har vi cyklat i takt den här gången? Ligger strax bakom dig

Blomman: tillträde i övermorgon? Säger som Ninnis: wiiiii!

• Jenny står brud 090801
    Daa skrev 2009-09-01 18:09:58 följande:
    Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-01 17:21:20 följande:
    Fast du har ju attackhunden med dig när du är ute.
    Ja fast hon är inte mycket att lita på när det är mörkt och otäckt Då blir hon liten och rädd (som sin matte kanske) oj erkände jag det? Då gömmer hon sig bakom mina ben. Ingen vidare vakthund det inte
  • Daa
    Typiskt.
    Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-01 18:15:48 följande:
    Ja fast hon är inte mycket att lita på när det är mörkt och otäckt Då blir hon liten och rädd (som sin matte kanske) oj erkände jag det? Då gömmer hon sig bakom mina ben. Ingen vidare vakthund det inte
Svar på tråden I vått och torrt och väntan