• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

Nu sitter jag här och äter lunch... känns konstigt att äta lunch redan nu. Men jag har lektion mellan 10.30-13.30 så då är det mat nu som gäller.
    Vad händer hos er andra tjejer idag då?

• Jenny står brud 090801

Svårt att koncentrera sig på något annat väl?

passionsblomman skrev 2009-09-01 09:48:45 följande:
    Ja håll allt du kan! Vi sitter här på helspänn och väntar på pling i telefonen...
  • passionsblomman

Ja omöjligt skulle jag vilja säga....

Ingis? Var är du och hur går det och hur mår du?
    Vad händer? eller händer inte?

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-01 10:07:25 följande:

Svårt att koncentrera sig på något annat väl?
  • Jenny står brud 090801

Förstår det, jag har oxå svårt att koncentrera mig på jobbet. Händer ju ås mycket här, vill ju inte missa något! Allt spännande med ditt hus..., plussandet som kommer framöver för oss tjejer som inte fått det än... Hur hvidis lilla prinsessa mår... och när det är dags för ingis... och alla andra tjejer också såklart!
    Det är ju inte konstigt om det är svårt att göra något annat

passionsblomman skrev 2009-09-01 10:10:17 följande:
    Ja omöjligt skulle jag vilja säga....Ingis? Var är du och hur går det och hur mår du?Vad händer? eller händer inte?Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-01 10:07:25 följande:
  • Ninnnis

Ingis har inte messat, så jag räknar med att hon är hemma Eller så springer hon runt och fotograferar husgrunden...

• Jenny står brud 090801

det låter ju bra, då kan jag lugnt gå och ha lite lektioner nu. Ska ha min klass så det blir roligt!
    Någon av er som har bra tips på äl-test? Tycker inte att stickorna jag har fungerar så bra. Eftersom de ger utslag för mig precis hela tiden är det svårt att avläsa någon stegring.
    Funderar på om man skall köpa något digitalt...?!?!??

Ninnnis skrev 2009-09-01 10:20:52 följande:
    Ingis har inte messat, så jag räknar med att hon är hemma Eller så springer hon runt och fotograferar husgrunden...
  • Ninnnis

Jenny, jag kör med clearblue digital. Då är det antingen inget utslag eller fullt utslag, enkelt och bra!

Blommis, shit vad folk snokar runt! Fast det är ju bra att de visar intresse...

• Ankan80

Hurra!!!!

passionsblomman skrev 2009-09-01 10:43:45 följande:
    Två snabba bud! Vi har nu 1,5!!!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan