• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Leksi

Gud vad kul Blomman!! Mera mera mera!! Fler pling i mobilen!!

Och grattis Ankan till anställningsintervjun igår! Projektanställning fram till jul är ju heeelt perfekt!! Håller tummarna för att du får det!

Jenny, jag kan i alla fall INTE rekommendera Testbolagets ÄL-stickor. Jag provade med dem och fick aldrig något utslag trots att jag måste ha haft det! Clearblue digital skulle jag satsa på om jag var du. Har inte testat dem själv men de verkar klart bäst och tydligast.

• Daa

Hej på er.
    En till sån där dag då det är fullt upp, fast idag hinner jag lite mer än bara springa in och säga hej.

Blomman: Grattis till många bud och ökning. Måste vara väldigt skönt (fast lite väl spännande, kanske? )

Jenny: hur går det med indianerna? Har de dykt upp än?

Ninnis: så härligt med promenaden. Men hur ska du klara dig utan plutten (hunden, alltså ) tills på fredag?

Måste nog gå och äta nu. Blev så sjuuukt hungrig.

*vinkar till alla*

• Ninnnis

Hej Daa! Det kommer nog att kännas ganska tomt i huset när jag kommer hem... Kan inte bestämma mig för vem av dem jag saknar mest Jag får sysslesätta mig med träning, barnpassning och lite mer träning och så - VIPS! - var det fredag

• Ninnnis

Jag är också vrålhungrig, men jag får försöka dra på det en liten stund till...

• Ninnnis

Just det, maken installerade Skype igår, så nu kan vi prata och se varandra samtidigt när han är borta. Då kan ju vovven vara med på ett hörn också.

• passionsblomman

Lunchspam!

Varför är min telefon så tyst nu då???

...det är väl för att mäklren ringer runt och babblar med alla de intresserade va?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan