Ninnnis skrev 2009-08-31 14:49:00 följande:
Ingis, ÄR du så cool på riktigt?? Hur KÄNNS det egentligen??
Hahahahaha....japp!
Jag är så cool som det värkar!
Hihihihihi!
Har insett att det inte finns så mkt mer att göra....o så har jag ju haft lite småpyssel att fixa....så jag har inte hunnit känna mig frustrerad ännu....
Latensfasen kan pågå i flera veckor har jag hört...så ja...hahahaha jag räknar nästan kallt med att det blir 2 v över tiden....så kan jag ju inte bli besviken!
O så hinner jag verkligen vila upp mig!
Det molar i tjejmagen....väldigt likt mensvärk....smärta som emellanåt strålar ut i korsryggen....men inget regelbundet o ja...det lilla bruna i trosorna är peanutes jämfört med vad som komma skall.
Hvidis: jaha...ja bara man kan få lätta några droppar när det är som värst....så att man överlever. Klart lillpluttan ska ha allt det goda!
Men ställer inte kroppen in sig på att producera mer ju mer som går åt?!
Får nog plocka fram boken där hemma o läsa på lite om amning känner jag!
Ja men då har ni kommit halvvägs i namnbestämmandet!
Tycker Ninnis förslag lät rätt bra med din flicknamn som mellannamn...
Jag tog makens rakt av...ingen fundering på ngt annat faktiskt!
Känner osså att vi blir mer familj när vi har samma efternamn...tramsigt kanske.
*KRAMAR lanovia* Ni verkar ha blivit vädligt väl omhändertagna hos veterinären...skönt att ni fick ta er tid o så.....
Ninnis: Tror du inte vovven blir mer åksjuk när ni åker korta sträckor med mkt svängar hit o dit
.....tror nog inte det är några större problem när din make ska köra till stockholm....det är ju mer rak väg....o så länge vovven inte klagar, ylar osv så är det nog inga problem.
Jag blir superhängig/slö när jag åker bil....iofs blir jag åksjuk väldigt lätt...så min kropp reagerar nog med dåsighet för att jag inte ska må illa.....kanske samma för vovven?1
Nu hämtar snart maken mig....ska packa ner datorn i en flyttlåda så att hela kontoret flyttar lättplätt på torsdag.
Hade varit kul att vara med....har ju spindlat i nätet så här långt....Nåja...jag har förhoppningsvis roligare saker för mig eller hur?!
En massa
till er alla....jag kommer inte att kunna skriva så mkt till er nu....men sms kommer när vi åker in....ska försöka se om jag kan få låna en extradator av syrran.....