• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fjällbruttan

Halloj
    Har inte blött ett smack sen fredags natt, så jag hoppas att det är nån därinne...

Men vart är Ingis??

Säger som Blomman, HALOOOOOOOO!!!!

Spännande!!

Snacka om att detta är en spänningsroman....

Ska Blommans hus gå för över 3 miljoner?
    Kommer Ingis att föda tvillingar före 090909?
    Hvidis dotter, vad blir namnet egentligen?
    Kommer Ninnis vovve att äta upp tofflorna för husse?

Följ dagens avsnitt av I vått och torrt och väntan, programmet som innehåller allt!

(Ska läsas på skorrande skånska, bara för att jag hört det i nån tv-serie )

• lanovia 08

Bruttan du är bara så underbar!!!

Fjällbruttan skrev 2009-08-31 08:03:45 följande:
    Halloj Har inte blött ett smack sen fredags natt, så jag hoppas att det är nån därinne... Men vart är Ingis??Säger som Blomman, HALOOOOOOOO!!!!Spännande!!Snacka om att detta är en spänningsroman....Ska Blommans hus gå för över 3 miljoner?Kommer Ingis att föda tvillingar före 090909?Hvidis dotter, vad blir namnet egentligen?Kommer Ninnis vovve att äta upp tofflorna för husse?Följ dagens avsnitt av I vått och torrt och väntan, programmet som innehåller allt!(Ska läsas på skorrande skånska, bara för att jag hört det i nån tv-serie )
  • lanovia 08

Ingis om du inte ligger och föder just nu så beodrar jag dig till datorn och stanna där för jössenamn. Vi kommer bli tokiga så fort vi inte hört livstecken från dig på 5 min.

Förresten idag är det måndag, var det inte då Ingis eventuellt inte skulle ha tillgång till dator??? *ser rent förfärad ut*

• lanovia 08

Den kan jag skriva under på. Som pappa sa, djur har en fördel framför oss människor, de kan få slippa undan när de lider. Oss skall man försöka rädda in på sista andetaget oavsett hur illa det är med oss.

Nu är jag på jobbet. Kändes bra när jag vaknade, kramade våran vovve lite extra bara. Men väl här blev det tungt, fick frågan hur helgen varit. Inte så bra sa jag och bad henne inte fråga mer. Skulle inte orkat förklara för tårarna började bränna med en gång.
    får väl förklara allt eftersom när jag orkar

Fjällbruttan skrev 2009-08-30 21:36:07 följande:
    Hej tjejer!lanovia, kramar om i massor!!! Förstår hur du känner daet, har tagit bort 4 älsklingar själv och det är hemskt! Men försök också tänka på att du hjälpte honom, han slapp lida och har det jättebra nu. Tänk vilken tur att du fanns där och såg hans behov, nämligen att få somna och ha det bra.Har lite svårt för folk som plågar sina djur bara för att de inte kan släppa taget...
  • lanovia 08

Låter som en trevlig mys och svamphelg Bruttan.
    Och fortfarande starkt streck tyder ju på något positivt. Otrevligt att blöda bara, hoppas det är inte innbeär något negativt. *håller tummarna och tycker Bruttans kropp kan skärpa sig lite*

• Fjällbruttan

lanovia 08 skrev 2009-08-31 08:26:17 följande:
    Låter som en trevlig mys och svamphelg Bruttan.Och fortfarande starkt streck tyder ju på något positivt. Otrevligt att blöda bara, hoppas det är inte innbeär något negativt. *håller tummarna och tycker Bruttans kropp kan skärpa sig lite*

Tack

Hoppas du får en bra dag efter din jobbiga helg!

Kramar om!!

INGIS... vart är du??

BB eller??

• Sonja68

Hon är nog och drar i sig luftgas allt vad tygen håller
    Gud, så spännande!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan