• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

Tycker du ska insistera på den där symaskinen
    Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-01 18:15:48 följande:

Ja fast hon är inte mycket att lita på när det är mörkt och otäckt Då blir hon liten och rädd (som sin matte kanske) oj erkände jag det? Då gömmer hon sig bakom mina ben. Ingen vidare vakthund det inte
  • passionsblomman

Efter fotbollsträning och föräldramöte-vi har nu bud på 1,6 och jag klarar inte av det här mer nu snart!
    Ena säljaren höjde rejält och de vill skriva imorgon om de får. Snubben som bjuder emot måste ju dock få svara vad han säger först. Men troligen tar detta slut imorgon. Det vore skönt, för nu vill jag få de här siffrorna på papper och slippa vara nervös mer!

Jag är just nu blomman som bor lite överallt och här OCH där och på sätt och vis ingenstans...

Nu har jag berättat för alla föräldrar i sonens klass att vi ska flytta och att det är hela familjen och av roliga orsaker.
    Skönt att sätta lite punkt och ta avsked så man inte bara försvann utan ett knyst.

• Daa

Svettiga dagar, Blomman. Hoppas att det snart blir klart med allting.
    Men nu är det inte så länge kvar tills du och din familj bor på ett enda ställe (och vilket ställe sen! )

passionsblomman skrev 2009-09-01 19:58:10 följande:
    Efter fotbollsträning och föräldramöte-vi har nu bud på 1,6 och jag klarar inte av det här mer nu snart! Ena säljaren höjde rejält och de vill skriva imorgon om de får. Snubben som bjuder emot måste ju dock få svara vad han säger först. Men troligen tar detta slut imorgon. Det vore skönt, för nu vill jag få de här siffrorna på papper och slippa vara nervös mer!Jag är just nu blomman som bor lite överallt och här OCH där och på sätt och vis ingenstans...Nu har jag berättat för alla föräldrar i sonens klass att vi ska flytta och att det är hela familjen och av roliga orsaker.Skönt att sätta lite punkt och ta avsked så man inte bara försvann utan ett knyst.
  • Fjällbruttan

Oj!!
    Härligt med så mycket bud Blomman!!
    Och vad nära småland är nu... wiiii härifrån med!
    Vet vart vi ska passera med husvagn när vi är på semester nästa sommar

Spännande med BIM, visslar jag med

Neee. vi har inte kallt, blir ALLTID varmt till älgjakten, men det har varit förbannat kallt och regnigt så nu hoppas jag på en finare höst, det har i princip regnar sen 5 juli, vi hann gifta oss och sen regnade det! Mina luktärtor är skyhöga, kraftiga men har inte blommat med en enda blomma! En del rosor kommer nu...
    Men myggtältet är väck.. myggen med , de få stackare som överlevt vår dundermaskin, det har stormat i natt...

Jenny, om du verkligen skulle drabba samman med nån tror jagdin hund skulle bli värsta mördarmaskinen! Då hotas ju flocken, så än hur liten och rädd hon är i vanliga fall så skulle hon försvara dig!

Ninnis, skönt att höra at plutten var piggare på motorväg

• Ninnnis

När BIM:ar du? *tar Daa i handen och cyklar mot solnedgången... eller ett plus...*

Daa skrev 2009-09-01 18:13:16 följande:
    Ninnis: har vi cyklat i takt den här gången? Ligger strax bakom dig
  • Ninnnis

Jenny, jag är ensam hemma UTAN vakthund Det är lite tomt, men jag är rätt van...

• Jenny står brud 090801

Låter mysigt. *Tittar mot horisonten och tycker mig se ett plus!* Önskar jag också kunde vara med på ett hörn...

Ninnnis skrev 2009-09-01 20:23:21 följande:
    När BIM:ar du? *tar Daa i handen och cyklar mot solnedgången... eller ett plus...*
  • passionsblomman

Mäh Hallå! -as if agent Ninnis skulle beöva någon vakthund!

Nej nej. En Ninnis-ängel reder sig allt.

Det är vovven och maken som får gå galna av längtan...

• Daa

Det borde vara i mitten den här veckan.
    Har räknat såhär: utgick från dagen då jag _tror_ att jag hade ÄL efter MF och sedan räknat hur många dagar som gick tills indianerna äntligen dök upp. Sedan utgick jag från dagen då jag _tror_ att jag hade ÄL igen (och den dagen har jag inte riktigt koll på, för jag fick det inte att stämma i huvudet då ) och räknade ut att det är BIM den här veckan.
    Om jag dessutom räknar med en cykel på 28 dagar, som jag ju hade innan p-piller och barnförsök, blir det ungefär samma resultat.
    Såvida inte MF:et ställde till det med mina hormoner så att cykeln är annorlunda än tidigare (eller svamlar jag? ).

Äsch, trampar med dig ändå (hoppas det är okej med en något förvirrad cykelkompis).
    *tar Ninnis hand och trampar på*

Ninnnis skrev 2009-09-01 20:23:21 följande:
  • Jenny står brud 090801

Bruttan: Jagar du oxå vid älgjakten eller är det bara mannen? Jag har en här hemma som längtar till det är dags, och jag kan ju säga att det inte är jag.
    Jag bor ju oxå i småland, så har ni vägarna förbi är ni hjärtligt välkomna här också!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan