Tja nu får man ju perspektiv på "vad som kan gå fel", menmen. Vi hade lite mer harmlösa saker som gick 'fel':
- Vi glömde brudbuketten hemma och fick vända taxin när vi nästan var framme (jag hade för stor klänning för att komma ihåg att det var något mer jag skulle ha i händerna )
- Det duggregnade under hela dagen, under fotograferingen, vigseln, på kyrktrappan, under den nercabbade turen till festlokalen och under kvällen. Det var jobbigast när vi skulle fota för det var kallt ute och svårt att hitta ett torrt ställe att vara på, vi tänkte fota oss i ett bakrum i kyrkan men det hade blivit förseningar med vigslarna så TVÅ andra brudar var där samtidigt och blängde surt på oss. Det kändes lite OBEKVÄMT måste jag säga hahah.. men korten blev fantastiska ändå (finns i galleriet).
- Eftersom det regnade så hade min korkskruvsuppsättning börjat rakna och nålarna börjat vandra ur efter bara någon timme, var lite drygt menmen..;)
- Vår vän och chaufför skulle köra oss från kyrkan till festlokalen men köra runt lite i området först, jag sa att vi inte behövde åka in till Stockholm city men det var klart att vi skulle göra det ändå (!!). Väl där inne var nästan alla vägar ut avstängda så det tog oss en timme innan vi var vid festlokalen igen, 3mins bilväg från kyrkan. Gästerna hade väntat ett tag, de stackarna
Annars tror jag inte att så mycket mer gick 'fel', det var inte så farliga saker ändå! Vi blev ju ändå gifta och det var den bästa dagen i mitt liv!