Jag är för festhäfte, med info om gästerna vem i brudparet det känner och hur, t.ex. brudgummens lumparkompis, brudens kusin, brudgummens brors flickvän etc, vad det gör. tänk som lite isbrytare. Alla känner inte varandra och då kan det underlätta lite. Meny, "schema" när är det tänka att vi ska äta och hur länge när är det paus i middagen (jag vill inte att folk ska springa ut och in hursomhelst och röka under middagen) när börjar dansen, när är det dags för tårtan, hur länge är det tänkt att det ska hålla på. Kanske telefon nummer till taxi. Bordsplaceringen såklart. Jag vet inte om vi orkar/får plats med/ vill ha lite info om vårt förhållande, när var hur träffades vi, flyttade ihop, förlovade oss. Och även lite mer info om oss själva, eftersom jag inte känner alla hans gäster och han inte känner alla mina gäster, får de en bild av vem det är vi gift oss med.
Lite etikettsregler tror jag nog vi kommer ha, frågan är om vi ska oseriösa eller seriösa.
Sånger och lekar och sådant det vete sjutton asså, det känns väl kanske lite studentfest men vi får se.