• Hante

Juli 2010 del 3

Då vår gamla tråd är stängd fortsätter vi här, än är det ju långt kvar tills juli.
    Gamla tråden se nedan:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3436683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-05 15:11
    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010 del 3
  • källerudd
    Korallbruden skrev 2009-10-27 19:23:23 följande:
    det är inte lätt det där med klänning... vad säger din känsla? Om jag har förstått rätt så låter det som du önskar dig "drömklänningen"?Vet någon om man måste boka tid om man vill prova klänningar hos Princessa i Södertälje?
    Jo så är det väl..men vågar man..stor kjol i bara tyll, känns lite skrämmande :P men det kanske det inte är.
  • KatjaB

ÅÅh vad trött jag blir på mig själv. Jag har storlek 6 på skor, alltid haft i princip om det inte är så att det gäller något märke som är väldigt små i storlekarna, så när jag skulle beställa brudskor från matildasfest läste jag här på BT att många tyckte de var små i storlekarna, så för att vara på säkra sidan tog jag storlek 36,5.. nu har jag fått hem skorna och de är verkligen helt underbara, MEN de är pyttelite för stora, hade jag tagit 36 hade de varit perfekta. Fan också! Vill ju inte gärna köpa ett par andra skor nu, bara pga en halv storlek, hälen lyfter lite när jag går.. kanske går det att ha nåt inlägg i?

Lägger in foton på skorna i galleriet

• CeKe

Fina skor. Går det inte att kolla med ngn skomakare om de kan lägga i nån extrasula eller liknande, om det inte är skönt/snyggt att lägga i en lös?

KatjaB skrev 2009-10-27 19:59:41 följande:
    Fan också! Vill ju inte gärna köpa ett par andra skor nu, bara pga en halv storlek, hälen lyfter lite när jag går.. kanske går det att ha nåt inlägg i?Lägger in foton på skorna i galleriet
  • Korallbruden

Det är ju bara du som kan känna det skälv Jag tycker att det låter bra

Har också klänningsproblem... med stor kjol...min har gott ur collektion vill ha en Maggie Sottero modell Royal romance så jag letar som en galning på alla begagnat sidor. Det verkar finnas gott om Kina kopior men jag vill ha en riktig. Tänkte ta mig till affär och prova ut rätt storlek och sedan be om hjälp här på BT. Det verkar som det finns många brudar som är extremt duktiga på att hitta rätt saker här på nätet

Ceke! hur går det med tentaplugget? Vad är det för en tenta? Håller tummarna för att den går bra

källerudd skrev 2009-10-27 19:55:32 följande:
    Jo så är det väl..men vågar man..stor kjol i bara tyll, känns lite skrämmande :P men det kanske det inte är.
  • Korallbruden

KatjaB: Kalasfina skor Lägg i en sula, finns många olika att välja på

Vad fick du ge för dom? Me like!

• h and a 2010

Hej allihopa. I helgen var jag och provade klanningar och helt ovantat slog jag till! Kanns jatte konstigt att redan veta vad man ska ha pa sig nar man gifter sig! Men det blev in dromklanning sa det kanns kul ocksa.
    Jag har gjort fardigt och postat nastan all save the date korten, bara nagra stycken kvar.
    Imorgon aker vi till Thailand for lite sol och bad. Ska passa pa att sy upp klanningar till mina tarnor och se om vi hittar nagra fina saker till brollopet.

• CeKe
    Korallbruden skrev 2009-10-27 22:21:51 följande:
    Ceke! hur går det med tentaplugget? Vad är det för en tenta? Håller tummarna för att den går bra
    Tack. Suck.. inge bra. fastnar vid en massa annat hela ti´n =) Men i o f sig brukar det betyda att jag nog egentligen tror att jag kommer att ro iland det rätt bra. Brukar ha rätt höga förväntingar på mig själv, men nu med 100 % jobb och 50 % plugg därutöver har jag helt plötsligt inte det på samma sätt. Sköööönt. Vi får ju ha med oss böckerna på tentan och VIPS så blev jag lat.. men det KAN ju va bra att ha koll på litteraturen, annars går det ju inte ändå... Får se hur det går =) Är superdupertrött just nu...

Jo just ja.. det är samhällsplanering, så riktigt intressant =)
  • KatjaB

ceke: det finns ju såna inlägg med klister på undersidan, så en sån borde ju funka.

Korallbruden: tack de är från matildasfest.com Ändrade den lite för skon på bilden hade lite annorlunda häl än vad jag ville ha, men det var inga problem att få en annan häl. Kostade inget extra att göra egna ändringar.
    Kostade 450 kr

• CeKe

Tentan gick bra! Pust! Så skönt att ha den avklarad =)

• KatjaB

grattis!

CeKe skrev 2009-10-28 11:27:59 följande:
    Tentan gick bra! Pust! Så skönt att ha den avklarad =)
Svar på tråden Juli 2010 del 3