Bröllop 2010 del8
Jo vi knåpar ihop en på weddingannoucer men vi är långt ifrån klara med den så vi släpper adressen lite senare
Men bröllopsbloggar gör jag ju men den adressen vet ni ju redan
Jo vi knåpar ihop en på weddingannoucer men vi är långt ifrån klara med den så vi släpper adressen lite senare
Men bröllopsbloggar gör jag ju men den adressen vet ni ju redan
Jag har verkligen en bröllopssvacka nu. Känner bara BLÄÄÄ för att planera för bröllopet just nu, lika när jag går in här och försöker läsa om alla trådar. det känns bara som bla bla bla booring lixom
Fler som har sånna svackor ?
Sundance vilket dilemma det där blir en svårt nöt att knäcka och jag vet faktikst inte hur jag hade gjort, men källaren låter inte som nått jag alt. men om hon är sångerska och rätt känd så måste hon ju nästan ha lite kontakter, kan inte hon fråga om det finns en ljudanlägggning hon får låna ?
IHHHHHHHHHHHHH jag tror jag hittat min drömklänning ( den vit/rosa i galleriet), jag såg den nyss och jag bara stirrade MY GOD va vacker, men 600 $ och just den va inte min size :( ahhh.
Har en annan rolig grej att berätta med jag har träffat en tjej härifrån Bt ( inte denna tråden ) och gud va trevlig hon va och vad vi fnissade och skrattade- hel lyckat va det