• Humlan66

Bröllop 2010 del8

Men hörrni tjejer, inte ska ni hyra dyra stolsöverdrag när man kan köpa dem billigt via ebay ;) jag såg nånstans där att det fanns superbilligt

• Humlan66
    Bluebride skrev 2009-09-23 15:54:59 följande:
    var då? vår lokal hade rätt hyggliga stolar men det skadar inte att kolla.Är Tulle tyll på engelska?
    ja jag tror det
  • Humlan66
    MrsMuffin skrev 2009-09-23 20:11:13 följande:
    www.festdetaljer.se Där kommer vi nog hyra överdrag tror jag...stolarna i vår lokal är ruskigt fula.
    Men när jag kikar på sidan dör under univeral modell för 30 kr styck- då kan man ju lika gärna köpa 25 kr lakanen som dom flesta gör från ikea och det blir ju billigare- ser ju preciis likadant ut
  • Humlan66

Hola senioritas

Nu är jag hemma från Mallis igen , usch komma hem till kalla sverige. Vi har haft ca 25-27 grader och ca 24-25 i vattnet fast dagen innan jag skulle komma hem fick jag ett sms där det stog att min pappa fått en stroke . himla smart att skicka det när man inget kan göra. så nu är man orolig för honom

Hoppas det är bra med er tjejer - själ är både jag och mannen sjuka

• Humlan66

Blivandefrueriksson
    Såg att ni ska ha lila i erat tema och det ska vi med lutar åt lavendellila sen har vi rosa,silver, och en gnutta svart med

• Humlan66

Ja vi måste ha en lokal först innan vi kan tänka på bordplacering *s* sen får man ju göra den lite i sista stund med för folk har ju en benägenhet att droppa av i sista stund. Trist då att göra om allt jobb man lagt ner

• Humlan66

Oj så fint, men sånt där har inte jag min lipsill pallat *s*

• Humlan66

När man jag nere på mallis så passade vi på att kika på några brudbutiker och jag hittade Pronovias butik inne i palma men jösses vilka priser man vart ju mörkrädd. vågade knappt ta i klänningarna så jag va inte där inne så länge.Men vackra va dom verkligen Sen såg jag andra butiker med. har lagt ut lite bilder på bloggen om nån vill kika.adressen dit finns i min pres

Ebay hm ja jag har fått mina diamanter till borden därifrån- jättefina

• Humlan66
    Sundance skrev 2009-10-06 12:22:06 följande:
    [citat]
    Har haft en tuff period hemma så jag har legat lite lågt här på BT men det ser ut som det börjar ordna upp sig sakta men säkert. Men om ni känner att ni har något att kommentera får ni gärna kika och ge mig ett hjälpande råd i tråden kring svartsjuka .

Svartsjuka är inte lätt men jag kan trösta dig med att den ger sig lite med åren ( vart så för mig iaf ) klart den kan poppa upp igen men då måste jag stanna upp och tänka att han skulle ju inte vara med mig om han inte älskar mig så.
  • Humlan66

Jag såg desperat idag , men håller med sååå mycket fick man ju faktikst inte se. Och varför har susan alltid så knäppa och konstiga klänningar ?? Trodde Usa va ett *fluff* land jag *s* med fluffiga kjolar

Och vad är det med den nya familjen nu då ? hmm

Svar på tråden Bröllop 2010 del8