Bröllop 2010 del8
Men hörrni tjejer, inte ska ni hyra dyra stolsöverdrag när man kan köpa dem billigt via ebay ;) jag såg nånstans där att det fanns superbilligt
Men hörrni tjejer, inte ska ni hyra dyra stolsöverdrag när man kan köpa dem billigt via ebay ;) jag såg nånstans där att det fanns superbilligt
Hola senioritas
Nu är jag hemma från Mallis igen , usch komma hem till kalla sverige. Vi har haft ca 25-27 grader och ca 24-25 i vattnet fast dagen innan jag skulle komma hem fick jag ett sms där det stog att min pappa fått en stroke . himla smart att skicka det när man inget kan göra. så nu är man orolig för honom
Hoppas det är bra med er tjejer - själ är både jag och mannen sjuka
Blivandefrueriksson
Såg att ni ska ha lila i erat tema och det ska vi med lutar åt lavendellila sen har vi rosa,silver, och en gnutta svart med
Ja vi måste ha en lokal först innan vi kan tänka på bordplacering *s* sen får man ju göra den lite i sista stund med för folk har ju en benägenhet att droppa av i sista stund. Trist då att göra om allt jobb man lagt ner
Oj så fint, men sånt där har inte jag min lipsill pallat *s*
När man jag nere på mallis så passade vi på att kika på några brudbutiker och jag hittade Pronovias butik inne i palma men jösses vilka priser man vart ju mörkrädd. vågade knappt ta i klänningarna så jag va inte där inne så länge.Men vackra va dom verkligen Sen såg jag andra butiker med. har lagt ut lite bilder på bloggen om nån vill kika.adressen dit finns i min pres
Ebay hm ja jag har fått mina diamanter till borden därifrån- jättefina
Jag såg desperat idag , men håller med sååå mycket fick man ju faktikst inte se. Och varför har susan alltid så knäppa och konstiga klänningar ?? Trodde Usa va ett *fluff* land jag *s* med fluffiga kjolar
Och vad är det med den nya familjen nu då ? hmm