Bröllop 2010 del8
Ja jag tror inte många klarar av att ha ett disansförhållande i 8 hela år faktikst :) Min halvsyster förlovade sig med en karl 40 mil bort , men dom klara inte ens ett år ihop dom
Ja jag tror inte många klarar av att ha ett disansförhållande i 8 hela år faktikst :) Min halvsyster förlovade sig med en karl 40 mil bort , men dom klara inte ens ett år ihop dom
jag röstar JA jag med hihi
Fick svar från lokalen jag hittade nu och den skulle kosta 1600 kr för EN dag och 600 kr om man vill ha den före. Lite konstig pristättning tycker jag, men det måste ju bli 2 dagar om man tar den tex fredag kl 12 till söndag kl 12. Två halvdagar måste dom ju kunna räkna som en dag eller ? efter kl 12 på söndagen kan dom ju bruka lokalen igen menar jag.
Men det ligger ju så förbaskat knepigt till och det bli låångt till hotell & vandrarhem etc. så det vete tusan hur man ska göra. Är det inte det ena så är det , det andra . suck
WHOHOO jublar .. happy happy .. vann en SNYGG pälsjacka på ebay BILLIGT fan ibland har jag tur med hihi
svart fake rabbit med svart läderskärp- så ser den ut
Lina den ser fin ut gillar att den inte är så smal nertill
men lina GRATTIS
Jag förstår hur glad man blir. i slutet på sep bjöd min svärmor oss på en resa till mallis och det gick ju på 15 papp den
men dit skulle jag vilja åka som ni ska resa - Du får komma tillbaka sen och berätta hur det va