• gumzan

JUNI 2010

Är det någon mer därute än jag som ska gifta sig i juni nästa år?

• Svar på tråden JUNI 2010
  • Bettertogether

Jepp! Därför blev jag också förvånad när denna tråd plötsligt fanns fastän vi hållit på ett halvår redan i den gamla tråden :)

• Tausen

Jag tycker inte att det gör nåt om det finns flera ens en gång...jag surrar runt i massa :D

• Lina o Peter

Ja jag med! Man har ju alla i favoriter ändå.

• Trollia

Tycker inte heller det spelar nån roll kikar in i båda trådarna..

Jag kanske kommer ändra datumet för oss, dels för att jag tror att det är en hel del skolavslutningar kring den 5 juni o dels för att jag inte vet vilken lokal mm det blir ännu..skickade ett mail igår till ansvarig för den lokalen vi velat titta på angående juni nästa år o då gick det tydligen inte att boka alls...pga andra arrangemang så kanske måste se oss om efter en annan lokal..trist..

• Tausen

Hur går det för folk?? Hänt nåt nutt spännande?

• chachounette

Det känns så skönt just nu för jag har efter en del fixande med olika papper kommit fram till att vi ska göra inbjudningar och vigselprogram själva. Kommer nog bli himla fint!

Sedan har vi fixat fotograf vilken blir en pojkvän till en kompis. Det skulle bli så mycket pengar om vi skulle ha en professionell och man får ju knappt några av bilderna... Så det här kommer bli jättebra! Han är duktig, har en bra systemkamera och blir bättre och bättre på att fotta så i juni kommer han ta jättefina bilder på oss! Känns så bra med att han kan vara med hela dagen på förberedelser och hela festen. Hade ju blivit tokdyrt om en professionell fotograf hade varit det.

Sedan har vi även fått ja från våra två toastmaster-par. Känns jättebra att vi fick så bra personer att ställa upp. Är hundra på att de kommer göra festen till något riktigt minnesvärt

Innan var vi mycket inne på att åka till Zanzibar på bröllopsresa men nu lutar det istället åt Island... Totalt olika ställen... Har frågat innan var ni tänkt åka men fick inget svar så jag frågar igen...

• Lina o Peter

Vi vill åka till Azorerna.

www.solresor.se/en/resa-till/Portugal/Azorerna/&cmpcid=21&cmpcid=126&zanpid=1294997202317650945

Inte sååå dyrt och inte så lång flygresa, och det ska vara fantastisk natur! Men vi kommer önska oss bidrag till resan i present så vi får väl se om vi kommer dit eller bara till Gnarp.

• Plutten2010

Vi åker på drömresa till New York och sedan Hawaii.. Ska bli underbart! =)

• MallaA

När det gäller bröllopsresa har vi inte riktigt bestämt oss ännu. Jag känner att då man gifter sig i början av sommaren vet jag inte om jag behöver åka utomlands då. Varför inte njuta av den härliga svenska sommaren och spara pengarna till en resa till solen vintertid? Måste man åka på bröllopsresa direkt, eller tycker ni att man kan spara den till t.ex. jul/nyår 2010/2011? Då hinner man ju i så fall även spara ihop pengar till en riktig drömresa :)
    Däremot åker jag nog gärna på en liten weekend någonstans under sommaren, jag vet dock inte riktigt var.

• Martinaa

Vi har nog tänkt åka en kortare tripp direkt efter bröllopet, typ till Stockholm, Danmark eller så. Bara för att inte gå hem från jobbet på fredagen och sen komma tillbaka på måndagen precis som vanligt. NÅNTING får vi ju hitta på precis efteråt, men sen har vi tänkt åka på en riktig bröllopsresa längre fram, kanske till hösten eller vintern.

Svar på tråden JUNI 2010