Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???
Helt sjukt vad jag är barnsugen!!! Hela min kropp skriker bebis. Kan knappt vänta med att försöka göra barn. Någon mer som känner så?
Helt sjukt vad jag är barnsugen!!! Hela min kropp skriker bebis. Kan knappt vänta med att försöka göra barn. Någon mer som känner så?
Samma här, min blivande är sugen o vill försöka redan nästa sommar, strax innan vårt bröllop men jag vill vänta till EFTER bröllopet iaf,vi ska resa runt lite också så jag tycker han kan gott vänta liiiiite till
Ps, även om jag är skit sugen nu också, ska ta ut staven ur armen nästa år tom o inte sätta in en ny Inget han vet dock. (ska ta p-piller igen tror jag, han blir fööör glad om han vet, hahaha.)
Grattis till bebisen i magen!
Åh, vad roligt att båda ni är sugna!
Asså idag.. har jag gått omkring och bara tänkt på hur gulligt o mysigt det skulle va med en bebis.. sinnesjukt, varför just idag? När jag tränade, var hälsosam och har slutat röka eller?
Eller för att en av mina bästa kompisar ska snart föda, eller för att min blivandes bästa kompisar fick precis en pojke som är sååå gudomligt söt?
hahaha, gud vad jag längtar!
Tänk hur många efterlängtade barn det finns här. Det är ju helt underbart! Själv så ska jag testa nästa vecka och se om det finns något därinne =) Har haft ont i brösten i två veckor och molande värk i 3 dagar och min mens ska inte komma förrän om 10 dagar.
Väcker lite liv i den här tråden eftersom jag är nyfiken på hur det har gått för er?
Här blev det BOM första försöket, men det var ju nästan väntat.
Men det är bara att försöka igen, och det är ju himla roligt att försöka också
En till här som vill ha barn. Men är glad för bröllop komma skal o sen efter det så j-r. Får bara hoppas att man kan få då. Har velat de sista 2 åren nu. Men mannen min vill gifta sig först och det är egentligen väldigt klokt. Inte lätt o ha lika fint bröllop som man vill ha om man har småbarn. Kostar lite pengar att ha barn.
Men lycka till med försökandet. Själv får man fortsätta öva. :0)
Kram
ja fan!! särskilt när ens bästa kompis berättar att de ska ha nästa sommar, fy fan vill bara ha en egen bebis, dock inte innan bräöllopet...
Ja jisses vad man kan langa efter nagot! Vi har pratat om att forsoka efter brollopet (i juni). Men vad jag langtar redan.
Flera av mina kompisar har barn, tycker det ar bebisar overallt...
Är otroligt barnsugen själv! Min syster har en liten på 6 månader som jag gullat med hela julafton.. *suck* Hon är så söt!!
Madde är dock inte redo. Men hon har gått från:
"Jag hatar barn, aldrig i livet"
till
"OM vi skaffar barn så måste vi tänka på det och det.."
Så jag är hoppfull :)
Lite tråkigt dock att inte kunna "göra barn själv" och att det är så dyrt att insiminera i Danmark. Vi vill nämligen inte skaffa o Sverige så länge det inte finns ett donatorprogram där barnet kan, om denne vill, ta reda på vem den biologiska "pappan" är. Vill inte ta ifrån mitt barn den möjligheten.