• laris

Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???

Helt sjukt vad jag är barnsugen!!! Hela min kropp skriker bebis. Kan knappt vänta med att försöka göra barn. Någon mer som känner så?

• Svar på tråden Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???
  • laris

Sitter och dricker vin och tänker att det hade jag inte kunnat gjort om vi var med barn, lite tröstande iaf

• nni
    laris skrev 2009-10-09 21:45:01 följande:
    Sitter och dricker vin och tänker att det hade jag inte kunnat gjort om vi var med barn, lite tröstande iaf
    Hehe, så e det. Men samtidigt värt att avstå ifrån när det väl e dax
  • laris

Jag vet jag vet!!! Attans, inga argument håller snart. Allt talat för att det är dag!

nni skrev 2009-10-09 22:00:27 följande:
    Hehe, så e det. Men samtidigt värt att avstå ifrån när det väl e dax
  • nni
    laris skrev 2009-10-09 22:11:05 följande:
    Jag vet jag vet!!! Attans, inga argument håller snart. Allt talat för att det är dag!
    Haha. Jo man ska njuta av nuet. Men jag längtar så. Inbillar mig att jag kan avstå från det ena o det andra men det återstår att se. Faktum e att vi ska resa runt i USA framåt våren, då e jag förhoppningsvis gradvid men ändå pigg på detta.
    Ah det ordnar sig
  • Heloise

Jag kastar mig in i den här tråden jag med
    Här är det omvända roller dock, min man vill så himla gärna ha barn och jag är en sån där som gärna vill skjuta på det...
    Men jag vet ju att jag vill ha barn och vem vet hur lång tid det kan ta att bli gravid så vi har sagt att vi ska börja försöka i Januari. Vi ska till USA i juni därför får vi vänta tills januari, men spiralen är urtagen och mensen som varit borta i 10 år( hormonspiral) har kommit tillbaka med besked dvs 2 ggr förra månaden haha.

Känner mig spänd, rädd och förväntansfull Kul att ha flera tjejer/killar att dela resan med

• laris
    Heloise skrev 2009-10-09 23:11:10 följande:
    Jag kastar mig in i den här tråden jag med Här är det omvända roller dock, min man vill så himla gärna ha barn och jag är en sån där som gärna vill skjuta på det...Men jag vet ju att jag vill ha barn och vem vet hur lång tid det kan ta att bli gravid så vi har sagt att vi ska börja försöka i Januari. Vi ska till USA i juni därför får vi vänta tills januari, men spiralen är urtagen och mensen som varit borta i 10 år( hormonspiral) har kommit tillbaka med besked dvs 2 ggr förra månaden haha.Känner mig spänd, rädd och förväntansfull Kul att ha flera tjejer/killar att dela resan med
    Verkligen roligt att få följas åt! Jag tycker att är så himla roligt att ens vänner är i samma stadie i livet. Samtidigt så är det lite skrämmande om alla är med barn och själv så kanske man inte lyckas på några år.
  • brudjuli2010

Jag har längtat efter barn många år och nu har det varit en enorm längtan på den senaste tiden. Vi gifter oss i juli och jag har i min fantasi tänkt att vi kanske kan få barn före bröllopet, även fast jag vet att det inte fungerar med verkligheten då vi lever det glada studentlivet och tänkte göra det ett litet tag till. Men efter bröllopet ska det smälla är det tänkt! =) Vi tänkte till och med att man kan börja lite före bröllopet, frågan är ju bara hur tidigt? Man vet ju aldrig, det kan ju lyckas på första försöket och man vill ju helst inte stå framme vid altaret med en hink framför sig... Men jag har tänkt att man kan börja en månad före, det eventuella illamåendet brukar tydligen väldigt sällan dyka upp före v 4. Alkoholen på bröllopet bryr jag mig inte så mycket om. Eller så dröjer det ett halvår innan det går och då är det så. Någon som har någon erfarenhet eller tips av de första veckorna?

• ona

Här hör väl också jag hemma. Eller jag och min sambo. Vi gifter oss nästa år, och har längtat efter barn ett tag nu båda två. Men jag studerar och har diabetes typ 1, alltså ingen bra kombination för att bli gravid. Det får bli när jag är klar med studierna istället, suck...

Men jag längtar. Och hoppas för allt i världen att vi kan få barn.

• timonb2

hej på er.. här är jag oxå,, känner precis som en del andra här med barnlängtan och att åldern tickar iväg,,, ser vbarn och magar överallt..
    dessutom var jag gravid för ett år sen men slutade i missfall tyvärr och efter det hör man massa historier om folk som blivit gravida igen efter en , två och fyra månader-- men här händer INGET!! Pisstråkigt och jättejobbigt,,,,
    skönt det skulle vara och bara kunna bestämma att NU blir jag gravid och så blir man det!!
    Lycka till allihopa!!

Svar på tråden Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???