-
Jag tycker att motion är jättebra mot stress, förutsatt att man tycker at motionsformen är rolig medan man utför den!lillabruden skrev 2009-10-11 10:39:32 följande:Canttant ( ) jo, jag tror att ena målet faktiskt var rätt dömt men sverige skulle fått behålla andra målet!!! så 1-1 hade nog varit mer korrekt....men som min man sa, att nu när sverige inte vann så har Portugal bättre odds (vi är ju portugiser..) o i fotboll så vinner Portugal över Sverige för oss....tvärtom i melodifestivalen Det med avslappning försöker jag faktiskt med men är inte så duktig på det... har testat att sätta igång lite avslappnings musik (utan fjönten som snackar) och ligga i sängen med en tröja över ögonen och bara slappna av o andas...men det är alltid något....är jag inte kissnödig så är jag törstig, är det inte det så kliar det o jag måste smörja in mig för att klådan ska gå bort osv.... Men jag kämpar så konstigt att det ska vara så svårt att slappna av, eller hur?Förresten, har du spotify så kan du hitta avslappnings musik där me!! bluebride, inget roligt med huvudvärk..hoppas det går över!
-
Nejdå¨, inte alls avundsjuk, inte det minsta!dfk skrev 2009-10-11 14:52:36 följande:Vi har varit och tittat på ett hus!!!
-
Grattis! Hoppas den här är bra!MV85 skrev 2009-10-11 14:53:18 följande:Ehmn... Ja, sen i början på juni är jag det. Därför jag inte varit så aktiv här inne. Blev hastigt och lustigt singel i somras och gav i den vevan upp hoppet totalt - tills jag träffade den man jag umgåtts med nu.
-
Låter som det är en typisk man du har, ja!lillabruden skrev 2009-10-12 10:43:48 följande:godmorgon i vinterkylan (jo, det är vinterkallt *surar*)jag tror jag behöver lite hjälp.......Jag kan väl inte vara den enda vars man/partner inte förstår ens humörsvängningar? Tycker det verkar som om Carlos tror att man inte kan vara upprörd över samma sak mer än en gång! Hade ett sammanbrott imorse för en del "gamla" saker, men han menade på att det var ju gammalt nu o sååå ledsen kan jag väl inte vara fortfarande! Är det mig det är fel på? Eller är det bara så att han, så typiskt som alla män i min omgivning, inte tål när jag är ledsen och gör allt för att jag ska sluta gråta?fast jag försöker vara öppen med mina känslor så verkar det som att han blir lika förvånad varje gång jag blir ledsen......har ni det så också?
-
Grattis t jobbet!Bobou skrev 2009-10-12 13:44:31 följande:Nu har jag fått jobb! Äntligen känns det som att det är klart med den där professorn som jag var och pratade med för ett par veckor sedan, som ni kanske minns... Trodde nog att det skulle bli så, men ändå är det jätteskönt!Jag var ju faktiskt och pratade med en person till också, och även av honom fick jag ett jobberbjudande, som jag tackade nej till. Får man ens göra så i lågkonjunkturen?! Men jag tror att han kanske missuppfattat min kompetens, för det jobbet var inte rätt för mig och jag var inte rätt för det jobbet. Rätt person på rätt plats är ett kollektivt ansvar, n'est-ce pas?
-
Nu har även prästtanten hittat hit! (pust!)
I'm yours: Hur det än blir för dig, så kom ihåg att du alltid har tanterna som stöd, vi vandrar troget vid din sida!
Idag blev jag såå arg! Jag åkte in till Lund för att träna, och parkerade på samma ställe som vi har stått på i snart fem år, när vi tränar där. Men idag hade jag fått böter, 400 kr! Det var en femminutersparkering. Va! Det står inga skyltar om det där, står inga skyltar alls! Jag var så arg när jag körde hem att jag nästan var en dålig bilist! JÄTTEARG! Om jag skall ta bussen in om jag vill träna på morgonen, måste jag hinna med 10.10-buseen tillbaks, annars får jag vänta över en timme på nästa. Visst, i-landsproblem, men jag blir så störd iaf! MORR! -
Vad härligt det låter! Förälskele är så mysigt, iaf när den är besvarad, som din!MV85 skrev 2009-10-12 16:42:10 följande:Livet känns verkligen bra nu... För första gången sedan jag vet inte när får jag pirr i magen av att tänka på någon och när vi ska ses blir jag så uppspelt att jag blir svettig innan han dyker upp Åååååh! Jag är bara så löjligt nykär så det finns inte! Ser nästan inget annat, kan inte prata om annat och vill inte annat än träffa honom!
-
Heja Kantat-tanten, kämpa, kämpa, kämpa!
-
Till alla getingmördare och de med insektsskräck: Har ni provat den elektrifierade tennisracketen? Både effektiv och lite rolig, och inte så dyr! Om man nu måste döda dem vill säga!
-
Didis: Det går bra, jag lever fortfarande och jag tog bort 3 st!
Nu får jag nog stänga ner datorn, skall göra mig i ordning för begravning, måste åka hemifrån snart.
Fick förresten ingen katt i paket i morse. Fick en stola, en lila. Jättefin, men ville nog hellre ha ett ja till en liten sköldpaddsfärgad bebis...