Tantvarning6
Kjell Präst skrev 2009-11-10 12:37:31 följande:
Kjell Präst skrev 2009-11-10 12:37:31 följande:
Nu har jag min första samkönade vigsel på gång!
Jag skall uppenbart inte berätta hur det gick till när jag skulle ta bort en visdomstand på käkkirurgen...iaf inte före Mulle har gjort sitt ingrepp!
Grattis Lillabrud! Ni fick det läckra köket och badrummet! Den lägenheten är verkligen fin! *blir flyttsugen*
Åh Blommis! Förstår hur du kände det! Hoppas det börjar kännas bättre för sonen nu! I längden är helt klart det boendet ni har bättre för honom, lite mindre och lugnare. Det får väl ta lite tid för er alla...
kramar
I gåt kväll ville maken bli hämtad inne byn och när jag skall backa ut bilen från parkeringen var det lite trångt och väldigt mörkt, så jag råkade skrapa höger framskärm. Maken är så arg! Börjar bli van vid det nu! JÄTTESUCK! Skall ringa försäkringsbolaget nu, så att jag kan få ordning på när och var den skall lämnas och hur det blir med ersättningsbil. Vi skall ju åka till Växjö på julmarknad på söndag och till Stockholm på onsdag. Har knappt sovit i natt, bara tänkt på det här. Och när han väl hämtat sig från ilskan, så kommer ju lillbruden. Börjar snart kännas som om flyttning är enda alternativet...eller så blir jag struts!