• Soldemor

Tantvarning6

Hej tantsen!
    Här är regniga hälsningar från Barkarby, där vi bor på vandrarhem. Man kan shoppa här! Det finns en bok- och skivoutlet! Här kan jag verkligen understödja mina missbruk! Och Ikea fem minuters gångväg bort! Paradiset på jorden, nästan!

Här är massor av kramar t alla tanter som behöver det, spec de som inte mår bra av olika anledningar. Själv mår jag mycket bättre idag. I går kväll var jag helt säker på att jag blivit vaccinerad med smågrisar! Feberfrossa och ont i kroppen och barta helt enkelt totaldassig! (fint språkbruk prästen har!). Idag har jag klarat mig med två panodil. Finns hopp trots allt!

• Soldemor

Kjell Präst skrev 2009-11-18 21:46:55 följande:

Bor du på Majorskan? Då har du ungefär 15 minuters promenad hem till mig
    Hur kunde du gissa så rätt? Jodå, var ju inte alls med några som helst baktankar som jag bokade det här vandrarhemmet! Tar du en sen kvällspromenad lär du se vår bil, du kan säkert gissa vilken ¨den är, man kan nog inse att den tillhör folk med katt, typ!
  • Soldemor

Nu har maken döpt om min dator till "leklåda". Kan vi spåra ett visst mått av avundsjuka?

• Soldemor

yES, tantligan tar ´över huvudstaden!

Idag mår jag jättebra och maken mår jättedåligt! Får väl gå t Ikea själv...bara han mår någorlunda ikväll, när vi skall se Cats. Biljetterna var ju en present t honom på vår bröllopsdag.

I går kväll träffade jag en gammal lumparkompis som bor här någonstans. Hon kom hit och åt pizza med oss på andra sidan gatan. Enligt boaormsmetoden behöver jag alltså inte äta något alls idag då...

• Soldemor
    Frulle skrev 2009-11-19 08:30:37 följande:
    Vi ska nog till ikea också.. Var där i tisdags också.
    Vi kanske äter lunch där idag...
  • Soldemor

Mm, det var tillräckligt hysteriskt när vi skulle köra hit och missade en avtagsväg. Vi körde genom hela Barkarby samhälle medan mannen tjatade om hur fel vi var. Och ändå kom vi rätt på något konstigt sätt!

• Soldemor

Vilken rolig dag jag har haft! När vi av en slump skulle gå in på NK, vem spelade där just då, jo Alcazar. Lite skoj att se dem live - och Cats var bara helt enkelt underbar! Så fartfylld och fysisk och - vacker! Rekommenderar alla som har möjlighet och gillar musikaler och dans att se den. Gjorde ju inte saken sämre att den handlar om sådana där mysig djur med päls och stor personlighet. Och efteråt tackade maken och var jättelycklig! Och han kunde inte alls minnas att han NÅGONSIN sagt att han skulle lämna mig, hrm. Vi får väl se vad han kommer ihåg på måndag...Sienas ena lillebror flyttade hem till sin pappa i Lund igår. Det gick bra, bortsett från att han luktade som sin mamma, vilket fick pappan att tro att det var tjejen som var där på nytt besök. Stackars den lille!
    Nu skall jag drömma om katter som dansar. Sov gott och kram till alla tanter!

• Soldemor

God morgon från Majorskan!'

Nu skall vi packa ihop, äta frukost på Ikea och åka hemåt. Jobb i morgon. Idag mår maken inte jättebra,är småsur och bitsk och kommer med konstiga kommentarer hela tiden. Blir nog en munter biltur (ironi!)

• Soldemor
    Frulle skrev 2009-11-20 08:37:36 följande:
    Men vad han SVÄNGER i sitt humör?!
    Ja, ibland undrar jag om jag är gift med två olika män i en och samma kropp!
Svar på tråden Tantvarning6