• MV85

Tantvarning6

Heloise skrev 2009-11-01 21:25:28 följande:
    hmm min ton kan nog har brustit liiiite ...Det är itne jag som är politikern i vår familj om vi säger så men jag försöker iaf
    haha sånt som händer Är inte jag som är politiker heller som tur är, så nog händer det att tonen brister för mig med.. Brukar dock hålla mig ur dom där trådarna för alla bara tappar hakan när jag klämmer ur mig min syn på det hela
  • MV85
    Heloise skrev 2009-11-01 21:23:57 följande:
    jag har sån otrolig lust att skriva nått puckat i tråden "hur betalade ni för ert bröllop" jag vill så gärna skriva, genom 2 välgenomförda rån, eller sålde en njure, eller gick på gatan.Helt opk, men såååå frestande
    Du är inte ensam om att haft roliga tankar om den tråden
  • MV85
    Heloise skrev 2009-11-01 21:30:30 följande:
    Men du har ju iaf tänkt igenom det ordentligt. jag tror jag minns hur du ser på det
    Ja, visst har jag det. Det är ju inget som jag bara kom på en dag att "åh så fint och hedrande det vore av min pappa" utan för mig speglar det ju hela min syn på förhållandet och kvinnans roll.
  • MV85

Såg lite på programmet o noterade en person jag gått i parallellklass med en gång i tiden.. hehehe.. lite kul att se hur folk förändras under åren!

Har så klart varit där.. har en god vän som bodde i Varberg förr, och där ifrån är det nära så det hände då och då att vi åkte dit. Har även gjort resor ner dit här ifrån nu sista året med honom då han hälsat på familjen.

• MV85
    passionsblomman skrev 2009-11-03 16:46:02 följande:
    Marängsviss behöver inga försvar-den motiverar sig alldeles själv i sin oemotståndliga smarrighet!
    Åh så sant... och hjälp så sugen jag blev på det nu! Men, jag har redan varit o handlat en gång idag o bussarna går inte som dagtid längre, så det blir inget med det!
    Har inget av det som behövs hemma så det blir att sitta sugen o längta istället idag...
  • MV85

Anmälde jag med... This bitch bites!

Kramar till Cantaton, Soldemor, Villemoa, I'm yours o alla andra som behöver dem just nu.. hua vad mycket tråkigt det händer!

• MV85

Jag är omvänd! Jag kan tänka mig ljus på utsidan huset om det är sånna ljus!

Hej alla förresten!

Skönt att höra att det börjat bli bättre för Cantatons pappa och att sjuka barnen börjar må lite bättre oxå.
    Hoppas det fortsätter åt det hållet!

Kramar till alla!

• MV85
    passionsblomman skrev 2009-11-05 13:03:30 följande:
    Här! Jag har Ballerina pepparkaka i massor (2 för 20:-funkar som lockbete)De är faktiskt jättegoda! Pepparkakor med en klick choklad på!
    DET lät gott!
  • MV85
    Panzerfaust skrev 2009-11-05 13:15:11 följande:
    Undrar hur media kommer hantera att deras lilla flumgulleplutt Di Leva tagits för att ha dunkat frugan...
    I media kommer det bli ramaskri..
    Själv bryr jag mig lika mycket som om det hade varit Gösta två hus bort - inte alls, mer än att det är synd om tjejen.
  • MV85

Skönt att det börjar se ljusare ut bland sjuklingarna!
    Här har skrivits så mycket sen jag var inne igår att jag inte orkar läsa ikapp allt..!

Har precis pratat med mannen i mitt liv, o han har kommit ut från sjukhuset efter fyra dagar inlagd... Skönt att han blivit bättre o inte sämre som de var rädda att han skulle bli ett tag.
    Därför har jag inte varit så aktiv o positiv det sista.

Idag är tråkfredag, men orkar inte direkt hitta på något heller. Ska åka o handla lite men vet inte alls vad. Har ingen matlust o känner mig allmänt nere. Har ingen anledning att göra det egentligen, så antar att det är omställningen i mina mediciner som gör det...
    Träffade psykoterapeut i onsdags o ska efter det upp på dubbelt så hög dos som jag ätit innan, vilket innebär en del biverkningar igen som jag måste ta mig igenom de närmsta veckorna.
    Det suger.
    Särskilt i kombination med att Han har varit så sjuk oxå.. men det är bara att bita ihop o ta sig igenom, eftersom det enda andra alternativet är att ge upp, o det kan man ju liksom inte.
    Hoppet är det sista som överger människan...

Svar på tråden Tantvarning6