• MV85

Tantvarning6

Hmmm... kom precis på att jag kanske skulle säga att jag inte fick den som krukväxt alltså, utan som snittblomma...

• MV85

Cantaton: hehe sicken tur... är "lite" förvirrad nu... Hur dags får man gå o lägga sig?

lillabruden: hehehe jag har inte berättat om tanterna än Tänkte att jag skulle bespara honom detaljer som att jag sitter på ett bröllopsforum när jag träffade honom för två månader sedan

• MV85
    Cantaton skrev 2009-11-17 16:28:45 följande:
    tidigast 20. Helst 21.
    Finns inte en chans i världen att jag klarar. Kan inte hålla ögonen öppna ens när jag står upp längre, utan dom faller liksom ihop av sig själva o så börjar golvet svaja under fötterna.
    Tror det helt enkelt får bli sömn nu o så en liten middagslur imorgon innan konserten på kvällen så borde jag vara i synk igen sen.
    Tur att man inte ska jobba när man gör sånna här galenskaper!
  • MV85

Nu är jag vaken igen! En stund i alla fall...
    Min prick ska ni inte lita på alls, för jag loggar aldrig ut på min dator utan bara stänger fönstret/fliken jag jobbar i när jag är klar för stunden - vilket resulterar i att jag ibland står som inloggad på sidor flera timmar efter att jag gått där ifrån.

Det var i alla fall SKÖNT att sova, men trodde jag skulle göra det längre än tills nu faktiskt.... Men men.. Är fortfarande trött o näsan är täppt som om det satt korkar i den, tror jag börjat få lite feber oxå - är inte det typiskt?
    Kvällen innan jag ska på en konsert jag velat gå på i flera år o inte haft möjlighet till förrän nu (eller jo, men inte på ett antal år - har sett honom innan) så börjar jag på att bli kalassjuk.

Hmmm kommer inte ihåg vem det var som frågade längre, men jag ska på Winnerbäck imorgon
    Jag har inte sett honom live på tre år nu tror jag, och "firade" i år 11årsjubileum från min första konsert med honom.

• MV85

Mulle, jag hoppas verkligen det slutar göra så ont igen snart!

Cantaton, jag upplever det där med min syster (nej vi är inte tvillingar) så jag vet hur det är.. Hoppas kuratorn är snäll och trevlig när du kommer dit.

Idag är jag en trött tant.
    Sov ju igår mellan ca 17 och 23, o trodde då inte jag skulle kunna sova i natt. Tji fick jag! Somnade 02 och vaknade 11. Tror jag är på väg att bli riktigt sjuk, då jag annars bara kan sova såhär mycket med feber i kroppen.
    Ska oavsett feber eller inte på konserten ikväll! Jag VÄGRAR att stanna hemma för att jag är trött och seg!
    Det får bli hyfsat tidig middag o så massa socker så jag håller mig pigg tills endorfinerna sätter igång när jag står där.
    Hur jag mår när jag kommer hem, det skiter jag fullständigt i! Jag SKA se Winnerbäck ikväll, o jag SKA ha roligt!

• MV85

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiih!
    Nu har jag rus..! Jag är hög... o konserten börjar inte än på 3 timmar...
    Ska åka o köa nu... insläpp om 2 timmar.. Måste ju få bra platser
    Ha en trevlig kväll allesammans - DET KOMMER JAG HA!

• MV85

Nu är jag hemma!!!
    Jag har haft det sååååååååååå bra! Fick med mig ett plektrum hem!!!!! Stod allra längst fram, preciiiis vid Lasse så hade ögonkontakt med honom massa tid under konserten
    Jag är så uppe i varv att det är fånigt och kan knappt tänka på annat!
    Dessutom hade jag fått mail från Honom när jag kom hem som bara gjorde mig ÄNNU gladare

• MV85

Ja! Massa lycka
    Helt otroligt underbart att få känna lycka två dagar i rad såhär Det vet jag inte när jag upplevde senast!

• MV85

Tack sötnos!
    Du med..! Hoppas din pappa blir bra snart så du kan få lugn och ro, glädje och njutning istället för din oro.

• MV85

Skönt att höra
    Jag ber för er varje dag, hoppas det hjälper

Svar på tråden Tantvarning6