• Heloise

Tantvarning6

Mkt konstiga men roliga saker. Pratade med min syster om det nu i jul, jag kommer ihåg hur arg hon var när hennes man åt upp halva hennes dubbeldaim. Hon var tvungen att ha en dubbeldaim varje kväll och han åt upp den. På julaftonen hemma hos våra föräldrar. Vi bodde ca 1 mil ifrån närmaste väg, och ytterligare 4 mil ifrån en affär... han var rätt billig då

Daa skrev 2009-12-27 17:32:53 följande:
    Skönt att det är bättre med dig. Men nog är det typiskt att de just den här gången skulle vara sena. Det är som att de ska retas, de små kräken.
    Åh, hjälp! Maken frågade just om jag är sugen på glass och jag svarade nej, för det är jag inte. Det händer konstiga saker nu...
  • Heloise

Hej Blomman, det låter som om ni haft det underbart i sagoslottet!
    Spännande Daa. Cantaton- håller med ovanstående, får det verkligen göra så där?

Jag undrar om jag är sjuk, jag är så trött hela tiden,och då menar jag inte bara lite småtrött utan jag menar trött som att jag knappt får upp ögonen på morgonen, trött som att jag inte kan fokusera eller engagera mig i nått. Det är helt sanslöst, och tröttheten kombinerat med värken i ryggen gör att jag håller på och blir galen.

Jag ska gå och lägga mig nu, och hoppas att jag kan vakna utvilad imorgon för en gångs skull.

Kram på er

• Heloise

Inte har jag kommit i säng heller...
    Jag har roat mig med att läsa på FL, pappagrupperna. Väldigt kul.
    Jag vet inte vad man ska göra, ibland undrar jag om det är någon form av "mini" utbrändhet, men jag har liksom inet tid med det just nu! Jag har ju bara ett halvår kvar i skolan, men eftersom jag hellre skottar snö och stoppar strumpor än öppnar en skol relaterad bok så vet jag inte hur det ska gå med det.
    Jag ska köpa nå uppiggande örtpreparat. Nått måste det ju finnas, för sist jag checkade var ju amfetamin inte ett altnerativ

Cantaton skrev 2009-12-28 22:55:19 följande:
    Heloise - jag är precis likadan. Sover och sover och sover och orkar inte ta itu med någonting. Vad gör man, liksom? Jag har lagt den energi jag haft på att träna.. det har känts viktigt på något sätt, och rätt prioriterat tror jag. Och så att hälsa på pappa på sjukhuset förstås. Kanske dags igen nu. Får väl åka dit en sväng imorrn.
  • Heloise

Jag har jobbat runt 75-100% samtidigt som jag har pluggar 100% i 4,5 år, dessutom har jag jobbat väldigt många somrar och skippat semestern helt. Börjar sätta sina spår nu känner jag. Men jag hoppas verkligen att Panzer och jag kan dra iväg på en sista minuten smekmånad här i februari/ mars.
    Nä nu ska jag läsa lite och sen ska jag försöka sova.

Btw- ljudböcker fungerar som sömnmedel för mig Cantaton

• Heloise

God morgon!
    Usch vad trött jag är, det är helt självförvållat också, vi satt uppe och kikade på J-VM, jäklar vad duktiga de är.
    Nu har vi möte med min basgrupp, usch.

• Heloise

Åhhhh bästa vännen H skickade ett sms : Hmm värkar var 10e min undra om det är på riktigt?
    Naturligtvis var jag ju tvungen att kasta mig på telefon, och hon vet inte riktigt än, BM hade sagt vänta tills det är var 5e min och varje värk håller i sig i 1 min.
    Hoppas hon kan knipa tills efter nyår...

Vi gjorde lite andningsövningar och skällde på bebisen för att den är så besvärlig, rumpan först och komma för tidigt och allt.

Gud vad spännande och jag har redan ont i magen för hennes skull. Måtte allt gå bra!

• Heloise

Åhh nu är bästa H på BB, fick just sms: 7cm öppen, epidural is the shit!!Puss.

Hur ska jag kunna sova inatt? Jag har nästan ont i magen för hennes skull, men hon verkar ju pigg, än så länge.

• Heloise

Åh vad frustrerad jag är! Jag har knappt kunnat sova på hela natten, så får jag sms kl6 ifrån H's sambo, det står att alla mår bra och h och bebben sover, mer detaljer efter lite sömn. Mer detaljer, ja som VILKET KÖN!! Inte för att det spelar ngn roll men jag vill ju veta vad hon fått för nått.

Nåja huvudsaken är ju att alla mår bra och att det gick bra, men bara så vi vet i framtiden är kön en detalj, det tycker jag bådar gott inför framtiden

• Heloise

Herregud Bruttan, klart kvinnor kan! Kram till dig!

Det var en tjej!!! Jag har precis pratat med H som låter oförskämt pigg och fräsch. En liten liten docka som vägde 2.6 och var 46 cm lång.

Nu ska jag ta en dusch och göra smördegssnurror

Gott nytt år!!

• Heloise

Gott nytt år!
    Varma nyårskramar!
    Bebben ska heta Elsa har sett henne på bild och hon är förtjusande söt, som en minidocka!

Panzer och jag jobbar idag, vilket betyder att vi tog det jättelugnt igår, var hemma hos ngr vänner och åt mat.
    Kikade på hockey etc. Fast vi försökte åka hem tidigt så var kl över 2 innan vi kom i säng= trötta idag.

Svar på tråden Tantvarning6